Πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής ενέκρινε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μήλου. Σκοπός του είναι η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και η επικέντρωση, αναφορικά με τα κοινά – στόχους.

Στη στρατηγική του Δήμου Μήλου, προκειμένου να γίνουν πράξη οι ανωτέρω στοχεύσεις, εντάσσονται για το 2022 τα εξής:

  • Αξιοποίηση γνωριμιών από συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εκθέσεις και διαδικτυακές συμμετοχές.
  • Φιλοξενία στο νησί σημαντικών ταξιδιωτικών δημοσιογράφων και bloggers.
  • Πραγματοποίηση επαφών με ταξιδιωτικούς οργανισμούς που διακινούν ποιοτικό τουρισμό από το εξωτερικό.
  • Σχεδιασμός παρουσιάσεων σε τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους, bloggers κλπ.
  • Συνεργασία με αναγνωρισμένο γραφείο συμβούλων για καλύτερη υποστήριξη των προσπαθειών του Δήμου και των φορέων της Μήλου.
  • Διοργάνωση δράσεων για την καλύτερη οργάνωση και προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού.
  • Υλοποίηση μίας νέας, εξαιρετικά ανταγωνιστικής, πολύγλωσσης ιστοσελίδας και σχετικού βίντεο, που θα προβάλλουν τη φυσική ομορφιά του νησιού, καθώς και το σύνολο των δραστηριοτήτων.
  • Εκπόνηση μελέτης βιώσιμου τουρισμού που θα περιλαμβάνει νέο στρατηγικό σχεδιασμό και δημιουργία ταυτότητας προορισμού (destination brand)
  • Συνδιοργάνωση με τον επιχειρηματικό κόσμο του νησιού καμπάνιας προβολής, βασισμένης στις αρχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ.
  • Πραγματοποίηση ζωντανών μεταδόσεων σε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ.
  • Παροχή διευκολύνσεων στην πραγματοποίηση διαφημιστικών γυρισμάτων και φωτογραφήσεων μεγάλων οίκων μόδας, διαφημιστικών εταιρειών, τηλεοπτικών καναλιών κλπ.