Διεθνή εκστρατεία μάρκετινγκ αξίας 10 εκατ. λιρών εγκαινιάζεται τον Φεβρουάριο από τη VisitBritain.

Μάλιστα συμπίπτει με την κατάργηση των περιορισμών δοκιμών για εμβολιασμένους ταξιδιώτες.

Στόχος της είναι να αναδείξει πόλεις όπως το Λονδίνο, το Εδιμβούργο και το Κάρντιφ. Οι εν λόγω πόλεις έχουν πληγεί σκληρά από την έλλειψη διεθνών επισκεπτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η προώθηση θα στοχεύσει τις πιο πολύτιμες αγορές επισκεπτών του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Τα σχέδια προέκυψαν καθώς ο πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον κάλεσε τους διεθνείς τουρίστες να επισκεφθούν το Ηνωμένο Βασίλειο ως «μία από τις πιο ανοιχτές χώρες στην Ευρώπη».

Οι εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί για φέτος περιλαμβάνουν :

Tο Πλατινένιο Ιωβηλαίο της Βασίλισσας.

Τους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες του Μπέρμιγχαμ 2022.

Η καμπάνια VisitBritain κυκλοφορεί στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ολλανδία την εβδομάδα της 14ης Φεβρουαρίου μετά τις ΗΠΑ στις 10 Φεβρουαρίου.