Τα προγράμματα αφοσίωσης πελατών αναπτύχθηκαν ως ένας τομέας ώριμος για εξέλιξη. Μάλιστα, έχουν γίνει πιο σημαντικά για τα επιχειρηματικά μοντέλα ξενοδοχείων. Αυτό προέκυψε από συζητήσεις στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής Καταλυμάτων και Επενδύσεων της Αμερικής
Οι επωνυμίες ξενοδοχείων αύξησαν τα προγράμματα πίστης τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο λόγος είναι ότι συμβάλλουν στην αύξηση των άμεσων κρατήσεων καθώς οι πελάτες πρώτα συγκεντρώνουν και μετά ξοδεύουν τους πόντους τους.
Ταυτόχρονα, παρέχουν στον ξενοδόχο μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με τους επισκέπτες και δίνουν κίνητρα στη χρήση εστιατορίων, μπαρ και σπα ξενοδοχείων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Marriott International. Η εν λόγω μάρκα έχει επικεντρωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας στην ανάπτυξη του προγράμματος Bonvoy.
Μέσω αυτού αύξησε από 70 εκατομμύρια συνδυασμένα μέλη τη στιγμή της συγχώνευσης με τη Starwood σε 160 εκατομμύρια μέλη σήμερα.