Στην προώθηση του εισερχόμενου τουρισμού στις πόλεις της Μεγάλης Βρετανίας που επλήγησαν από την πανδημία στοχεύει η νέα καμπάνια του VisitBritain. Για το λόγο αυτό προβλέπεται οικονομική ενίσχυση ύψους 10 εκατ. λιρών.
Η καμπάνια «Welcome to Another Side of Britain» του VisitBritain υπογραμμίζει επίσης μηνύματα καλωσορίσματος και καθησυχασμού.
Η προώθηση στις διεθνείς αγορές περιλαμβάνει ταινίες μικρού μήκους και επώνυμο περιεχόμενο με επίκεντρο την πόλη. Η προβολή περιλαμβάνει κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές διαφημίσεις και έντυπα μέσα.
Το περιεχόμενο οδηγεί τη διαδικτυακή κίνηση στο website του εθνικού οργανισμού τουρισμού χρησιμοποιώντας το #lovegreatbritain.
Οι πόλεις που συμμετέχουν είναι οι εξής :
- Μπαθ.
- Μπέρμιγχαμ.
- Μπράιτον.
- Μπρίστολ.
- Κέιμπριτζ.
- Κάρντιφ.
- Γλασκώβη.
- Εδιμβούργο.
- Λονδίνο.
- Λίβερπουλ.
- Οξφόρδη.
- Μάντσεστερ.
- Υόρκη.
Το VisitBritain θα συνεργαστεί με το ταξιδιωτικό εμπόριο στις διεθνείς αγορές για να αυξήσει τις κρατήσεις.
Η παγκόσμια εκστρατεία αποκαλύφθηκε στο Ντουμπάι από τη γραμματέα πολιτισμού Nadine Dorries.