Στην προώθηση του εισερχόμενου τουρισμού στις πόλεις της Μεγάλης Βρετανίας που επλήγησαν από την πανδημία στοχεύει η νέα καμπάνια του VisitBritain. Για το λόγο αυτό προβλέπεται οικονομική ενίσχυση ύψους 10 εκατ. λιρών.

Η καμπάνια «Welcome to Another Side of Britain» του VisitBritain υπογραμμίζει επίσης μηνύματα καλωσορίσματος και καθησυχασμού.

Η προώθηση στις διεθνείς αγορές περιλαμβάνει ταινίες μικρού μήκους και επώνυμο περιεχόμενο με επίκεντρο την πόλη. Η προβολή περιλαμβάνει κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές διαφημίσεις και έντυπα μέσα.

Το περιεχόμενο οδηγεί τη διαδικτυακή κίνηση στο website του εθνικού οργανισμού τουρισμού χρησιμοποιώντας το #lovegreatbritain.

Οι πόλεις που συμμετέχουν είναι οι εξής :

  • Μπαθ.
  • Μπέρμιγχαμ.
  • Μπράιτον.
  • Μπρίστολ.
  • Κέιμπριτζ.
  • Κάρντιφ.
  • Γλασκώβη.
  • Εδιμβούργο.
  • Λονδίνο.
  • Λίβερπουλ.
  • Οξφόρδη.
  • Μάντσεστερ.
  • Υόρκη.

Το VisitBritain θα συνεργαστεί με το ταξιδιωτικό εμπόριο στις διεθνείς αγορές για να αυξήσει τις κρατήσεις.

Η παγκόσμια εκστρατεία αποκαλύφθηκε στο Ντουμπάι από τη γραμματέα πολιτισμού Nadine Dorries.