Χάρη σε μια νέα πρωτοβουλία, οι ταξιδιώτες με αυτισμό, άνοια, σύνδρομο down και άλλες αόρατες αναπηρίες μπορούν πλέον να έχουν ένα ταξίδι χωρίς άγχος στο αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης.
Υπάρχει ένα νέο πρόγραμμα στο αεροδρόμιο για να κάνει τα ταξίδια πιο προσιτά για άτομα με αόρατες αναπηρίες.
Το αεροδρόμιο έχει εφαρμόσει έναν χάρτη βήμα προς βήμα του αεροδρομίου. Τα μέλη του προσωπικού του θα είναι εκπαιδευμένα να αναγνωρίζουν τα συγκεκριμένα σημεία αναγνώρισης για να διευκολύνουν τους ταξιδιώτες.
Το Changi Airport Social Story, ένα εκπαιδευτικό εργαλείο με δυνατότητα λήψης για φροντιστές ατόμων με αόρατες αναπηρίες, έχει επίσης αναπτυχθεί από το αεροδρόμιο.
Θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα τις διάφορες διαδικασίες που θα αντιμετωπίσουν όταν φτάσουν στον προορισμό τους.
Το ταξίδι στο αεροδρόμιο από το check-in μέχρι την επιβίβαση περιγράφεται σε έναν εύκολο στην παρακολούθηση βήμα προς βήμα οδηγό.
Το προσωπικό στο αεροδρόμιο Changi που φορά τη χρυσή καρφίτσα Care Ambassador δείχνει την υποστήριξή του στους επιβάτες που έχουν αναπηρίες που δεν φαίνονται.
Μια αφοσιωμένη ομάδα προσωπικού πρώτης γραμμής, που ονομάζεται Changi Care Ambassadors, έχει εκπαιδευτεί από το RCTC για να βοηθά επιβάτες με ειδικές ανάγκες.
Υπάρχουν ήδη 300 άτομα πρώτης γραμμής από διάφορα σημεία επαφής επιβατών. Μάλιστα σχεδιάζεται να παρουσιάσουν περισσότερα τους επόμενους μήνες.