Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου περιμένουν όλο και περισσότερο τη χρήση απρόσκοπτης τεχνολογίας στα ξενοδοχεία. Αυτό δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της IHG Hotels & Resorts, Keith Barr.

Ο Barr μίλησε για τη δημιουργία ενός «ψηφιακού πλεονεκτήματος». «Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την απρόσκοπτη τεχνολογική εμπειρία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των επισκεπτών. Από την οδήγηση απευθείας κρατήσεων και τη δημιουργία ολοκληρωμένων ψηφιακών εμπειριών για τους επισκέπτες μας έως την παροχή λύσεων ενίσχυσης των εσόδων για τους ιδιοκτήτες μας».

Πρόσθεσε ότι η τιμολόγηση χαρακτηριστικών, αναπτύσσεται με το 95% των ξενοδοχείων να έχουν ολοκληρώσει «λεπτομερείς αξιολογήσεις απογραφής δωματίων στο στάδιο της προετοιμασίας».

Η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος τιμολόγησης χαρακτηριστικών ξεκίνησε στις αρχές του 2019. Η τεχνολογία να επιτρέπει στους επισκέπτες να επιλέγουν χαρακτηριστικά δωματίου κατά την κράτηση.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην επανεκκίνηση του προγράμματος εμπιστοσύνης της IHG. Το εν λόγω πρόγραμμα έχει περισσότερα από 100 εκατομμύρια μέλη.

Ο Barr πρόσθεσε: “Τα μέλη Loyalty παραμένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα. Είναι επίσης εννέα φορές πιο πιθανό να κάνουν απευθείας κράτηση, που είναι το πιο κερδοφόρο κανάλι για τους ιδιοκτήτες μας.”