Τις τέχνες, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις εμπειρίες των αγορών της θα παρουσιάσει η Κωνσταντινούπολη σε τρεις προωθητικές ταινίες.
Πρόκειται για τις :
- «Taste in İstanbul is the New Cool».
- «Shopping in İstanbul is the New Cool».
- «Art in İstanbul is the New Cool».
Tα βίντεο απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες, τα γούστα και το budget. Το 2021, η Κωνσταντινούπολη ψηφίστηκε ως μία από τις καλύτερες πόλεις στον κόσμο σε έρευνες αναγνωστών από μια ποικιλία κορυφαίων δημοσιεύσεων.
Στην πραγματικότητα, η Κωνσταντινούπολη κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των κορυφαίων προορισμών και στις «καλύτερες λίστες» που δημοσιεύονται σε διεθνή μέσα.
Οι διαφημίσεις θα μεταδοθούν στην τηλεόραση και σε ψηφιακά κανάλια σε 178 χώρες.