Η Hotelbeds ενώνει τις δυνάμεις της με την Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης. Στόχος της είναι η δημιουργία εκστρατείας για την προώθηση του προορισμού στους ταξιδιωτικούς πράκτορες των Η.Π.Α., μια από τις πιο σημαντικές αγορές εξερχόμενων αγορών.

Με περισσότερα από 3.000 ξενοδοχεία, η Ταϊλάνδη ήταν πάντα ένας από τους κορυφαίους προορισμούς για την Hotelbeds, κατατάσσοντάς τη σταθερά στις 5 πιο δημοφιλείς τοποθεσίες.

Τώρα η εταιρεία όχι μόνο θα αναπτύξει περαιτέρω την παρουσία της στην περιοχή, αλλά θα διαδραματίσει επίσης κρίσιμο ρόλο βοηθώντας στο άνοιγμα των χωρών στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Hotelbeds θα εισάγει επίσης πράκτορες κρατήσεων στο πρόγραμμα Test & Go που δημιουργήθηκε από την κυβέρνηση της Ταϊλάνδης. Το εν λόγω πρόγραμμα επιτρέπει σε τουρίστες από όλες τις χώρες που έχουν εμβολιαστεί να εισέλθουν στη χώρα.

Μέχρι τα μέσα Ιουνίου, η καμπάνια θα προωθείται μέσω των δύο κύριων καναλιών διανομής της bedbank:

  • Aυτό της Hotelbeds (για χονδρική διανομή).
  • Αυτό της Bedsonline (για ταξιδιωτικούς συμβούλους λιανικής), στοχεύοντας στο εκτεταμένο δίκτυο ταξιδιωτικών συμβούλων της στις ΗΠΑ.