Πάνω από το ένα τρίτο των ηγετών αεροπορικών εταιρειών και πρακτορείων πιστεύουν ότι τα ταξίδια θα επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα μέχρι το τέλος του 2024.

Αυτό προκύπτει από τα τελευταία ευρήματα έρευνας της εταιρείας Sabre και πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία συμβούλων διαχείρισης με έδρα το Μόναχο Dr. Fried & Partners.

Oι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν σε οκτώ γλώσσες σε 20 χώρες στην EMEA, την APAC και την Αμερική.

Ένα άλλο τρίτο απάντησε ότι πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί το 2025 ή μετά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι τα «ταξίδια εκδίκησης» – με στόχο την αναπλήρωση του χαμένου χρόνου – είναι ένα σημαντικό φαινόμενο. To 68% των ταξιδιωτικών ηγετών απάντησαν ότι προβλέπουν υψηλότερες δαπάνες από τους καταναλωτές για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Οι ταξιδιωτικοί ηγέτες αναφέρουν ότι οι ταξιδιώτες εξετάζουν περισσότερους παράγοντες απόφασης από ποτέ πριν δεσμευτούν σε ένα ταξίδι.

Το 82% των στελεχών αεροπορικών εταιρειών αναμένουν ότι ο συνδυασμός επιχειρήσεων και αναψυχής θα είναι ακόμη πιο σημαντικός μετά την ανάκαμψη.

Περισσότεροι από τους μισούς φορείς που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο τώρα αναζητώντας νέα εργαλεία, υπηρεσίες και τεχνολογίες. αυτός είναι ένας ιδιαίτερος τομέας εστίασης στο APAC, για το 71% των φορέων που απαντούν.

Το 92% των ταξιδιωτικών γραφείων δήλωσαν ότι θέλουν την υποστήριξη των συνεργατών της ταξιδιωτικής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία όσον αφορά στις αγορές, στις κρατήσεις και στην εκπλήρωση.

Το 89% απάντησε ότι θέλει χρήσιμα εργαλεία για την εξατομίκευση του ταξιδιού.

Το 96% των αεροπορικών εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αναμένουν βελτιωμένες δυνατότητες να προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και βαθμολογίες ικανοποίησης

Οι βασικές τάσεις που εντόπισαν τα πρακτορεία που συμμετείχαν στην έρευνα στη νέα έρευνα Sabre-Dr. Fried περιλαμβάνουν τη σημασία των οργανωμένων και συνδεδεμένων ταξιδιών για την αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας των ταξιδιών για τους πελάτες.