Μετά την κατάργηση των ταξιδιωτικών περιορισμών η ζήτηση στη γερμανική βιομηχανία φιλοξενίας αυξάνεται και πάλι σημαντικά.
Σύμφωνα με την έρευνα της Dehoga Bundesverband, το 43,2% των καταστημάτων αναφέρουν καλές επιδόσεις κατά το Πάσχα.
Ωστόσο, το αυξανόμενο κόστος ενέργειας επιβαρύνει ολοένα και περισσότερο τους ξενοδόχους και τους εστιάτορες.
Τον Απρίλιο, οι πωλήσεις εξακολουθούσαν να είναι 17% κάτω από τα προ κρίσης επίπεδα του Απρίλιο του 2019.
Η θετική τάση αντικατοπτρίζεται και στις πασχαλινές πωλήσεις, οι οποίες ήταν ενθαρρυντικές σε πολλούς τομείς του κλάδου.
Το 43,2% των επιχειρηματιών το βαθμολογεί από καλό έως πολύ καλό και το 33,2% είναι ικανοποιημένο.
«Η αυτοπεποίθηση αυξάνεται στη γερμανική βιομηχανία φιλοξενίας», λέει ο πρόεδρος της Dehoga, Guido Zöllick. “Η άρση των μέτρων για τον κορωνοϊό στη Γερμανία δημιουργεί μια διάθεση αισιοδοξίας τόσο στους οικοδεσπότες όσο και στους επισκέπτες. Ο κόσμος ανυπομονεί να μπορέσει να βγει και να ταξιδέψει ξανά ελεύθερα”.
Σε αντίθεση με την ανοδική τάση στις ιδιωτικές συναντήσεις και τις διανυκτερεύσεις τουριστών, η ζήτηση των επιχειρήσεων εξακολουθεί να υστερεί. Όσον αφορά στις ιδιωτικές κρατήσεις, το 21,6% των επιχειρηματιών λέει ότι αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να πηγαίνουν άσχημα. Στον επιχειρηματικό τομέα, ωστόσο, το ποσοστό είναι υπερδιπλάσιο και κυμαίνεται στο 46,4%.
Πάντως, οι επιχειρηματίες ανησυχούν για τις τεράστιες αυξήσεις των τιμών και την αυξανόμενη αβεβαιότητα.
Τι ανησυχεί τις γερμανικές επιχειρήσεις
Αναφέρουν ως τις μεγαλύτερες προκλήσεις το αυξανόμενο κόστος ενέργειας (89,4%), ακολουθούμενο από την αύξηση των τιμών των τροφίμων (86,8%) και το κόστος προσωπικού (64,9%).