Στην ετήσια εκδήλωση συνεργατών του, EXPLORE, ο Όμιλος Expedia παρουσίασε μια στρατηγική τριών επιπέδων για να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στα ταξίδια, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας τεχνολογικής πλατφόρμας για να τροφοδοτήσει τη βιομηχανία που ονομάζεται Expedia Group™ Open World.

Mια επανασχεδιασμένη αγορά που ανταμείβει τους συνεργάτες για την παροχή εξαιρετικών ταξιδιωτικών εμπειριών και εστίαση στην ανάπτυξη της τεχνολογίας ταξιδιωτών που παρέχει τις σωστές πληροφορίες για την αύξηση της εμπιστοσύνης των κρατήσεων.

«Δεν είναι ο Όμιλος Expedia που ήμασταν πριν από δύο χρόνια, πόσο μάλλον πριν από δύο δεκαετίες», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Peter Kern, αναφερόμενος στην ίδρυση της εταιρείας στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στο γεγονός ότι το EXPLORE φιλοξενήθηκε για τελευταία φορά ζωντανά πριν από δύο χρόνια.

«Περάσαμε τα τελευταία δύο χρόνια αναθεωρώντας τις δυνατότητές μας και αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για μια αλλαγή που τόσο αναγκαία. Αντί για μια αγορά που έχει εμπορευματοποιηθεί γύρω από τις τιμές, οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου οι ταξιδιώτες θα έχουν τη σωστή επιλογή για τις ανάγκες τους, με διαφάνεια γύρω από την αξία και τις προσδοκίες. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τους τρόπους με τους οποίους το φέρνουμε στη ζωή.”

Τεχνολογική πλατφόρμα Open World Group Expedia

Η εταιρεία ανακοίνωσε το Expedia Group Open World, τη νέα, ειδικά κατασκευασμένη τεχνολογική πλατφόρμα της που δημιουργήθηκε για συνεργάτες όλων των μεγεθών για να αξιοποιήσουν και να διαμορφώσουν προϊόντα και υπηρεσίες που απαιτούνται για την επιτυχία στο ταξιδιωτικό οικοσύστημα. Η πλατφόρμα θα προσφέρει μια ολόκληρη σουίτα ηλεκτρονικού εμπορίου, με δομικά στοιχεία όπως πληρωμές, απάτες, συνομιλίες και υπηρεσίες, που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας για να επιταχύνει, να βελτιώσει ή ακόμα και να εισέλθει στην ταξιδιωτική επιχείρηση.

«Είτε είστε τράπεζα με πρόγραμμα επιβράβευσης, αεροπορική εταιρεία που θέλει να επεκτείνει την προσφορά της, εξειδικευμένο ταξιδιωτικό πράκτορα που εστιάζει σε υποεξυπηρετούμενους ταξιδιώτες ή TikTok influencer που βοηθά τον κόσμο να ονειρευτεί τον επόμενο προορισμό τους, αν θέλετε να είστε στο ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, η πλατφόρμα Open World μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε να πετύχει. Η πλατφόρμα μας, σε συνδυασμό με τις νέες καινοτομίες που ανακοινώσαμε σήμερα, καθοδηγείται από την επιθυμία μας να βάζουμε τους ταξιδιώτες πρώτους, επειδή πιστεύουμε θεμελιωδώς ότι όταν οι ταξιδιώτες κερδίζουν – όλοι κερδίζουμε», πρόσθεσε ο Kern.

«Βοηθώντας τους πάντες να επωφεληθούν από την τεχνολογία και την προσφορά μας, το Open World θα επιτρέψει στους νέους και τους υπάρχοντες συνεργάτες μας να ευδοκιμήσουν στην ταξιδιωτική αγορά με μια σειρά λύσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους, όλες τροφοδοτούμενες από την τεράστια τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μας μάθηση δυνατότητες», δήλωσε ο Rathi Murthy, Chief Technology Officer, Expedia Group. «Η επιλογή λαμβάνεται υπόψη και στη νέα μας πλατφόρμα. Οι συνεργάτες θα μπορούν να επιλέξουν και να επιλέξουν ακριβώς αυτό που τους ταιριάζει.»

Καθώς η πλατφόρμα ωριμάζει, θα γίνει ένα μέρος όπου οι προγραμματιστές, οι επιστήμονες δεδομένων, οι έμποροι, οι επιχειρηματίες και άλλοι μπορούν να δημιουργήσουν νέους τρόπους για να ενθαρρύνουν και να επιτρέψουν στους ανθρώπους να ταξιδέψουν.

Reimagined Marketplace Rewards Partners for Traveler Experience

Η Expedia Group ανακοίνωσε επίσης μια επανασχεδιασμένη αγορά που θέτει την εμπειρία των ταξιδιωτών στον πυρήνα της. Χρησιμοποιώντας ένα εύρος σημάτων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών ταξιδιωτών, των αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης πελατών και άλλων, κάθε ιδιοκτησία ξενοδοχείου θα λάβει μια νέα βαθμολογία εμπειρίας επισκεπτών. Αυτή η βαθμολογία θα επηρεάσει άμεσα τους παράγοντες αναζήτησης και ταξινόμησης που αυξάνουν την ορατότητα στον αλγόριθμο αγοράς του Ομίλου Expedia.

Οι συνεργάτες θα λάβουν εξατομικευμένες πληροφορίες και προτάσεις που να μπορούν να κάνουν πράξη για να βελτιώσουν τους βαθμούς εμπειρίας των επισκεπτών τους σύμφωνα με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών. Δίνοντας κίνητρα στους συνεργάτες να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες μεταθέτοντας περισσότερες κρατήσεις σε αυτούς που έχουν καλή βαθμολογία, η εταιρεία αναμένει να δημιουργήσει καλύτερες συνδέσεις μεταξύ συνεργατών και ταξιδιωτών και μεγαλύτερη μακροπρόθεσμη αφοσίωση των ταξιδιωτών για όλους.

«Σχεδιάζουμε εκ νέου την εμπειρία των ταξιδιωτών μας στην αγορά. Οι ταξιδιώτες αναζητούν τη σωστή εμπειρία σε όλα τα σημεία τιμών και όλα τα επίπεδα βαθμολογίας με αστέρια. Η νέα μας αγορά θα ανταμείψει τους συνεργάτες που θέτουν την εμπειρία των ταξιδιωτών στην πρώτη θέση και θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες που έχουν θέσει», δήλωσε η Ariane Gorin, Πρόεδρος, Expedia for Business. «Θέλουμε οι ταξιδιώτες να έχουν εξαιρετικές εμπειρίες και να διασφαλίσουμε ότι οι συνεργάτες λαμβάνουν τα εύσημα για τις εμπειρίες που προσφέρουν. Στόχος μας είναι να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη με τους ταξιδιώτες».

Οι συνεργάτες ξενοδοχείων μπορούν να δουν τη βαθμολογία εμπειρίας επισκεπτών τους τώρα, αν συνδεθείτε στο Expedia Group Partner Central. Η βαθμολογία εμπειρίας επισκέπτη θα είναι ορατή στους ταξιδιώτες τους επόμενους μήνες με σχέδια να επεκταθούν σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς αργότερα μέσα στο έτος.

Νέα χαρακτηριστικά ταξιδιωτών για την οικοδόμηση διαφάνειας και αυτοπεποίθησης

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης τρία νέα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να προσθέτουν σιγουριά και εμπιστοσύνη στην εμπειρία αγορών και κρατήσεων ταξιδιών.

Trip Boards : Για να επιτρέψει μια καλύτερη εμπειρία ταξιδιωτικού σχεδιασμού, η Expedia Group επεκτείνει τα Trip Boards σε περισσότερες σειρές προϊόντων. Οι πίνακες ταξιδιών χρησιμεύουν ως βάση για όλα τα πράγματα που σχετίζονται με ταξίδια, από ξενοδοχεία, έως δραστηριότητες, πτήσεις και άλλα, δίνοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να αποθηκεύουν και να κάνουν κράτηση αντικειμένων και απλοποιώντας τη συνεργασία με τους ταξιδιωτικούς συντρόφους. Το Trip Boards είναι ήδη επιτυχημένο στη Vrbo και κυκλοφορεί αυτό το καλοκαίρι στο Expedia, με πρόσθετες δυνατότητες συνεργασίας αργότερα μέσα στη χρονιά.

Έξυπνες αγορές : Οι έξυπνες αγορές διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να συγκρίνουν και να επιλέξουν μεταξύ προσφορών παρουσιάζοντας ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών νωρίτερα και όλες σε ένα μέρος. Για ξενοδοχεία, αυτό περιλαμβάνει χαρακτηριστικά δωματίων, κατηγορίες και ευκαιρίες αναβάθμισης. Για πτήσεις, αυτό περιλαμβάνει διαφορετικούς χρόνους, στάσεις, επιλογή θέσεων και έλεγχο αποσκευών. Οι έξυπνες αγορές προσφέρουν στους ταξιδιώτες μεγαλύτερη διαφάνεια στις αγορές τους, ενώ οι συνεργάτες εκτίθενται σε αυξητικές ευκαιρίες εσόδων. Οι έξυπνες αγορές είναι ζωντανές σήμερα για ξενοδοχεία και προσεχώς για πτήσεις.

Παρακολούθηση τιμών: Η παρακολούθηση τιμών δείχνει τάσεις του παρελθόντος και μελλοντικές προβλέψεις τιμών για αναζητήσεις πτήσεων. Δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να δουν πώς μπορεί να αλλάξουν οι τιμές των πτήσεων τους, μειώνοντας το άγχος, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση με σιγουριά την κατάλληλη στιγμή. Για τους συνεργάτες, ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να εξετάσουν και να αγοράσουν πτήσεις που διαφορετικά ενδέχεται να μην κάνουν κράτηση. Η παρακολούθηση τιμών είναι διαθέσιμη σήμερα στην εφαρμογή Expedia στο σημείο πώλησης των ΗΠΑ για πτήσεις. Θα επεκταθεί και στα ξενοδοχεία αργότερα φέτος.

Μετά τα νέα από πέρυσι ότι ο Όμιλος Expedia θα δημιουργήσει ένα νέο, ενοποιημένο πρόγραμμα αφοσίωσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυτό το νέο πρόγραμμα ονομάζεται «One Key» και συγκεντρώνει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα πιστότητας που έχει η εταιρεία υπό την ομπρέλα της. Όταν το One Key κυκλοφορήσει το επόμενο έτος, όλα τα μέλη, για πρώτη φορά, θα μπορούν να κερδίζουν και να καίνε πόντους σε οποιαδήποτε από τις επωνυμίες του Ομίλου Expedia, όπως Expedia, Vrbo, Hotels.com και άλλα, και σε οποιοδήποτε από τα ταξιδιωτικά προϊόντα τους. συμπεριλαμβανομένου του αέρα, του ξενοδοχείου, της ενοικίασης διακοπών, του αυτοκινήτου και της κρουαζιέρας.