Η πλειοψηφία (86%) των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια στα διεθνή ταξίδια από ό,τι πριν από την πανδημία του 2019, με τους μισούς να σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα.

Από αυτούς που ξοδεύουν περισσότερα, το 48% επενδύει χρήματα για μεγαλύτερα ταξίδια και το 43% για αναβαθμίσεις καταλυμάτων.

Ωστόσο, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να έχουν επίγνωση των τιμών, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας μελέτης της Skyscanner που συνδυάζει δημοσκοπήσεις καταναλωτών με δεδομένα αναζήτησης πτήσεων και κρατήσεων.

Η παγκόσμια μελέτη διαπίστωσε ότι οι καθυστερημένες κρατήσεις παραμένουν δημοφιλείς σε όλες τις περιοχές, αλλά υπάρχει ανάπτυξη σε τμήματα 30-59 και 60-89 ημερών, καθώς η εμπιστοσύνη επιταχύνεται και η εποχικότητα αρχίζει να επιστρέφει.

  • Η εποχικότητα αντανακλάται στη διάρκεια του ταξιδιού, καθώς η ζήτηση για μεγαλύτερες διακοπές αυξάνεται για τις βασικές καλοκαιρινές και χειμερινές περιόδους.
  • Η ζήτηση για πτήσεις εσωτερικού και μικρών αποστάσεων είναι υψηλότερη από ό,τι πριν από την πανδημία, ενώ τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφουν.

Κορυφαίοι τύποι διακοπών φέτος

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να κάνουν φέτος τις απόλυτες διακοπές χαλάρωσης. Ακολουθούν τα ταξίδια από την bucket list και τις διακοπές στην πόλη.

Οι κορυφαίοι δημοφιλείς προορισμοί είναι ένας συνδυασμός μικρών και μεγάλων αποστάσεων.

Η Ντόχα στο Κατάρ έχει αναγνωριστεί ως ο κορυφαίος δημοφιλής προορισμός στον κόσμο, με τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις τα τελευταία τρία χρόνια.

Ακολουθεί η Σμύρνη στην Τουρκία, η Πόλη του Μεξικού, το Γκέτεμποργκ, το Ελσίνκι, το Ζάγκρεμπ, το Αμμάν, τη Μανίλα, τη Σιγκαπούρη και το Μπάρι για ταξιδιώτες από την ΕΜΕΑ περιοχή.

Η μελέτη, συμπεριλαμβανομένης μιας δημοσκόπησης 4.000 ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τη Γερμανία, αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να γνωρίζουν τις τιμές και θα είναι ευέλικτοι ως προς το πότε και πού πηγαίνουν για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες προσφορές.

Όσοι έχουν υψηλότερους προϋπολογισμούς σχεδιάζουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε:

  • Μεγαλύτερα ταξίδια (48%)
  • Αναβαθμίσεις καταλυμάτων (43%)
  • Πιο ακριβοί προορισμοί (41%)

Τα μεγαλύτερα ταξίδια είναι πιο δημοφιλή στους Αυστραλούς (58%), όπως και οι διακοπές πιο μακριά (48%).

Οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο πρόκειται να αναβαθμίσουν τη διαμονή τους και να επιλέξουν πιο ακριβούς προορισμούς.

Οι Γερμανοί ταξιδιώτες σκέφτονται μεγαλύτερα ταξίδια και ακριβότερα καταλύματα.

Οι Αμερικανοί πρωτοστατούν όταν πρόκειται να ξοδέψουν περισσότερα για την κατηγορία καμπίνας και τα δωμάτια, με το 46% να σχεδιάζει να αναβαθμίσει τον αεροπορικό εισιτήριο και το 50% τη διαμονή του.

Περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν επίσης να αυξήσουν τις δαπάνες τους για βιώσιμες πρωτοβουλίες, όπως πιο οικολογικές πτήσεις ή αντιστάθμιση άνθρακα, από άλλες εθνικότητες.