Το μέλλον των διεθνών ταξιδιών και τουρισμού βρέθηκε στο επίκεντρο χθες στην Παγκόσμια Σκηνή του Arabian Travel Market (ATM) για το 2022.

Κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας με τίτλο «Οι αεροπορικές εταιρείες εξελίσσονται για το μέλλον», με οικοδεσπότη τον John Strickland, Διευθυντή, JLS Consulting, Adel Abdullah Al Ali, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, η Air Arabia και ο Tony Douglas, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Etihad Aviation Group, κοινοποιήθηκαν γνώσεις σχετικά με την πανδημία του COVID και τις στρατηγικές που υιοθετούν καθώς ο κόσμος αναδύεται από τις άνευ προηγουμένου προκλήσεις των τελευταίων ετών.

Η συζήτηση στο ATM ακολούθησε μια επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ των δύο αεροπορικών εταιρειών των ΗΑΕ τον Ιούλιο του 2020, κατά την οποία ξεκίνησε η Air Arabia Abu Dhabi.

Ανοίγοντας τη συνεδρία, ο Al Ali είπε: «Ήταν δύο δύσκολα χρόνια, αλλά πιστεύω ότι ως βιομηχανία, έχουμε προσαρμοστεί για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις. Η περίοδος ανάγκασε επίσης τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών να αναλογιστεί τι λειτουργούσε και τι όχι. Στην περίπτωσή μας, αυτό οδήγησε σε ακόμη μεγαλύτερη εστίαση στην αποτελεσματικότητα».

Η Air Arabia πέτυχε κέρδη σε κάθε τρίμηνο του 2021, με τη συμφωνία κοινής χρήσης κωδικών με την Etihad Airways να παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της. Η αεροπορική εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα 44 νέα δρομολόγια και ετοιμάζεται να μεταφέρει δύο νέες αεροπορικές εταιρείες στον ουρανό αυτό το καλοκαίρι με το «Fly Jinnah» στο Πακιστάν και το «Fly Arna» στην Αρμενία.

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η απόδοση της Etihad Airways ήταν 272,2 εκατομμύρια δολάρια EBITDA και ο αερομεταφορέας επεκτείνει τον στόλο της με νέες παραδόσεις του Airbus A350 και του Boeing 787-9 Dreamliner – που αντιπροσωπεύουν μια νέα γενιά αεροσκαφών που προσφέρουν έναν πιο περιβαλλοντικά βιώσιμο τρόπο ταξιδιού.

«Η πρόκληση της αειφορίας για την αεροπορία θα υπάρχει για τις επόμενες γενιές και η φυσική της πτήσης δεν αποτελεί εύκολη απάντηση σύντομα. Τα νέα αεροσκάφη είναι παιδιά αφίσας για να δείξουν τι είναι εφικτό και εφικτό σήμερα. Για να έχουν πραγματικά αντίκτυπο, οι αεροπορικές εταιρείες, οι κυβερνήσεις, οι κατασκευαστές, οι ρυθμιστικές αρχές και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής –καθώς και οι καταναλωτές– πρέπει να συνεργαστούν για να έχουν σημαντικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Το Airbus A350 και το Boeing 787-9 προσφέρουν έως και 25% περισσότερη απόδοση καυσίμου από τους προκατόχους τους και οι πρόσφατες «πτήσεις βιωσιμότητας» που πραγματοποίησε η Etihad έδειξαν εξοικονόμηση 40 λεπτών χρόνου πτήσης και έξι τόνων C02 στον τομέα πτήσεων 6,5 ωρών.

Η Etihad συνεργάζεται επίσης με εταιρείες σε ένα πρόγραμμα πράσινης πίστης, τις «Συνειδητοποιημένες Επιλογές», όπου οι εταιρείες μπορούν να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακα τους έναντι περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών. Στο ATM 2022, η Etihad παρουσιάζει το εσωτερικό του A350, το οποίο περιλαμβάνει μια ολοκαίνουργια πρόταση F&B που εστιάζει στη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης κατά 80%.

Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες ατενίζουν το μέλλον με αισιοδοξία. «Είναι υπέροχο που επιστρέφω στην κανονικότητα και η εμπειρία μου στο ATM 2022 μέχρι στιγμής έχει δείξει μια τεράστια περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια», είπε ο Ντάγκλας. Ο Αλ Άλι πρόσθεσε: «Ενώ οι υψηλότερες τιμές των καυσίμων αντιπροσωπεύουν μια προφανή πρόκληση, αναμένουμε ότι η ζήτηση για ταξίδια σε αυτή την περιοχή θα παραμείνει ισχυρή και είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον».