Τα γεμάτα αεροπλάνα και τα πιο ακριβά εισιτήρια μείωσαν την ικανοποίηση των πελατών από τις αεροπορικές εταιρείες για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία τον περασμένο χρόνο. Αυτό αποκάλυψαν πρόσφατα στοιχεία από έρευνα της J.D. Power.
«Η ικανοποίηση των πελατών με τις αεροπορικές εταιρείες της Βόρειας Αμερικής ανέβηκε σε πρωτοφανή υψηλά για όλους τους λάθος λόγους τα τελευταία δύο χρόνια», δήλωσε ο Michael Taylor, επικεφαλής ταξιδιωτικών πληροφοριών στο J.D. Power, στην έκθεση για τις αεροπορικές εταιρείες της Βόρειας Αμερικής.
«Λιγότεροι επιβάτες σήμαιναν περισσότερο χώρο στα αεροπλάνα, λιγότερη αναμονή στην ουρά και περισσότερη προσοχή από τους αεροσυνοδούς. Αλλά αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο απλά δεν ήταν βιώσιμο».
Η ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών αυξήθηκε τον περασμένο χρόνο, μαζί με τους ναύλους, μετά από μια παρατεταμένη ύφεση της πανδημίας.
Τον περασμένο Μάρτιο, τα αεροπορικά εισιτήρια για εγχώριες πτήσεις στις ΗΠΑ ήταν 20% υψηλότερα από το 2019, καθώς τα κρούσματα Covid μειώθηκαν και οι πόλεις άρουν τους πανδημικούς περιορισμούς σύμφωνα με την Adobe Analytics.
Μειωμένη η ικανοποίηση πελατών
Ωστόσο, η ικανοποίηση των πελατών μειώθηκε μεταξύ των ταξιδιωτών σε όλες τις κατηγορίες, οικονομική, premium οικονομική και πρώτη ή επαγγελματική θέση – σύμφωνα με την έρευνα.
Η JetBlue Airways ήταν στην κορυφή της κατάταξης των υπηρεσιών πρώτης και επαγγελματικής κλάσης μεταξύ των αερομεταφορέων της Βόρειας Αμερικής, ενώ η Southwest Airlines ήρθε πρώτη για οικονομία και βασική οικονομία.
Οι βαθμολογίες των αερομεταφορέων είχαν ως εξής :
Πρώτη/Business Class
- JetBlue Airways (878)
- Alaska Airlines (876)
- Delta Air Lines (862)
- Air Canada (832)
- United Airlines (822)
- American Airlines (814)
Οικονομία/Βασική Οικονομία
- Southwest Airlines (849)
- JetBlue Airways (828)
- Delta Air Lines (813)
- Allegiant Air (803)
- Alaska Airlines (794)
- Air Canada (777)
- United Airlines (774)
- Spirit Airlines (772)
- American Airlines (770)
- Frontier Airlines (755)
- WestJet (751)