Η εξερεύνηση του κόσμου έχει τη δύναμη να ανοίξει τα μάτια ενός ατόμου σε νέες εμπειρίες και του παρέχει την ευκαιρία να κάνει νέες διασυνδέσεις. Αυτός είναι και ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι άνθρωποι ερωτεύονται τις νέες ταξιδιωτικές περιπέτειες.
Νέα έρευνα της Exodus Travels επιβεβαιώνει ότι οι Αμερικανοί επιδιώκουν να κάνουν νέες διασυνδέσεις μέσω ταξιδιών.
- Το 77% των Αμερικανών δήλωσαν ότι έχουν κάνει δια βίου φιλίες όταν ταξιδεύουν.
- Το 23% ανέφερε ότι γνώρισε τη σύζυγό του σε ένα ταξίδι.
- Το 33 % βίωσε μια ρομαντική σχέση κατά τη διάρκεια των διακοπών.
- Το 25% έχει κάνει έναν καλό φίλο στα ταξίδια του.
Μερικοί δεν χρειάστηκε καν να φτάσουν στον προορισμό τους για να ζήσουν κάτι ρομαντικό.
Παράλληλα, τρεις στους 10 είπαν ότι έχουν βγει με κάποιον που γνώρισαν σε ένα αεροπλάνο.
Οι άνθρωποι δεν κάνουν απλώς γνωριμίες στα ταξίδια τους, αλλά τις εμβαθύνουν. Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα ταξίδια μπορούν να ενισχύσουν τις υπάρχουσες σχέσεις (71%).
Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιλέγει κανείς προσεκτικά τους συντρόφους του. Το 69% των ερωτηθέντων είπε ότι με όποιον ταξιδεύει μπορεί φτιάξει ή να χαλάσει τις διακοπές.
Το θέμα δεν είναι πάντα ποιος πάει μαζί σου. Το 49% των ερωτηθέντων είπε ότι είχε κάνει ένα ταξίδι μόνος του που του «άλλαξε τη ζωή». Το 20% σημείωσε ότι είναι ευκολότερο να συναντάς ανθρώπους όταν ταξιδεύεις μόνος.
Τα ταξίδια ιδανικά για τη δημιουργία σχέσεων
Ένα από τα βασικά σημεία που επιβεβαίωσε η έρευνα είναι ότι τα ταξίδια είναι ένας ιδανικός τρόπος για να δημιουργήσει κανείς σχέσεις, με το 71% να μοιράζεται ότι έχει συναντήσει κάποιον σε ένα ταξίδι που του έδωσε μια νέα προοπτική ή από τότε άλλαξε τη ζωή του.
Τα δεδομένα της έρευνας έδειξαν ότι οι πιο δημοφιλείς τρόποι για την ενίσχυση νέων συνδέσεων είναι:
- Η συμμετοχή σε δραστηριότητες (31%).
- Οι ομαδικές εκδρομές ή οι εκδηλώσεις σε ξενοδοχεία (28%).
- Η ενασχόληση με αθλήματα, ενεργά χόμπι και άλλες σωματικές δραστηριότητες (27%).
- Ο χρόνος σε ένα μπαρ ή εστιατόριο προσφέρει την ευκαιρία να κάνετε μια νέα γνωριμία (26%).