Με στόχο την τόνωση της ζήτησης στους προορισμούς ο Όμιλος Expedia προσφέρει 25 εκατ. δολάρια σε παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ προορισμών.

Με αυτό τον τρόπο -το πρόγραμμα “ανακούφισης” προορισμού- θα βοηθήσει τους συνεργάτες του να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια.

Η πρωτοβουλία είναι μέρος της ευρύτερης δέσμευσης του Ομίλου Expedia στο να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς εταίρους της να ανακάμψουν από την κρίση.

Το πρόγραμμα “ανακούφισης” προορισμού θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους μεγάλους και μικρούς να αξιοποιήσουν την κλίμακα και την εμβέλεια των επωνυμιών της Expedia σε όλο τον κόσμο.

Έτσι θα ενημερώσουν και θα δείξουν στους ταξιδιώτες ότι οι προορισμοί είναι ανοιχτοί για ταξίδια. Και έτοιμοι να καλωσορίσω τους επισκέπτες ξανά.

Για τον Όμιλο Expedia “οι προορισμοί και οι τουριστικοί οργανισμοί είναι το κλειδί για την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Από τοπικούς παίκτες έως εθνικά τουριστικά συμβούλια, αυτοί οι οργανισμοί θα διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο στην αναβίωση των ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιρειών, μεταφορών, περιηγήσεων, τοπικών επιχειρήσεων και κοινοτήτων που εκπροσωπούν και εξυπηρετούν.
Μπορούμε να βοηθήσουμε τους προορισμούς και τον ευρύτερο ταξιδιωτικό κλάδο με προσπάθειες ανάκαμψης, ώστε να πάνε ταξιδιώτες. Και όσο περισσότεροι πάνε, τόσο περισσότερο θα ωφεληθούμε όλοι”.

Ο Όμιλος Expedia εργάστηκε στενά με τους επικεφαλής του χαρτοφυλακίου της. Συμπεριλαμβανομένων των Expedia, Hotels.com, Orbitz, Travelocity, Hotwire, Wotif, ebookers και CheapTickets.
Με στόχο να αναπτύξουν ένα ισχυρό και παγκόσμιο πρόγραμμα παρέχοντας αξία στις ταξιδιωτικές καμπάνιες μάρκετινγκ.

Αυτά τα πακέτα θα είναι διαθέσιμα σε προορισμούς και τουριστικά συμβούλια, καθώς και σε καταλύματα, συνεργάτες μεταφορών και δραστηριοτήτων και άλλους διαφημιζόμενους που επιθυμούν να προωθήσουν έναν προορισμό.

Δεδομένου ότι κάθε συνεργάτης έχει διαφορετικούς στόχους και πόρους, ο Όμιλος δημιουργεί ένα κλιμακούμενο πρόγραμμα. Πέρα από μέγεθος του προϋπολογισμού όλοι θα μπορούν να παρουσιάσουν τα μηνύματα ελπίδας και έμπνευσης στο ταξίδι.

Πώς μπορούν οι διαφημιζόμενοι να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα “ανακούφισης” προορισμού

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να συμμετέχουν μέσω μιας αυτόνομης καμπάνιας ή μιας καμπάνιας συνεργασίας – που είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος πολλών συνεργατών σε μια συλλογική καμπάνια για την ελαχιστοποίηση της δαπάνης διαφήμισης και τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων – στην προώθηση ενός προορισμού ταξιδιώτες σε όλες τις επωνυμίες του Ομίλου.

Μέχρι στιγμής σχεδόν 20 προορισμοί και τουριστικά συμβούλια έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα. Και ο Όμιλος συνεργάζεται με περισσότερους προορισμούς για να ξεκινήσει την καμπάνια τις επόμενες εβδομάδες.

Μερικοί από τους πρώτους συμμετέχοντες περιλαμβάνουν οργανισμούς σε επίπεδο πόλης όπως το Las Vegas Convention and Visitors Authority και το Louisville Tourism, περιφερειακοί οργανισμοί όπως το Los Cabos, το Μεξικό και τα εθνικά συμβούλια τουρισμού, όπως το Destination Canada.

Μέχρι πότε γίνονται οι αιτήσεις συμμετοχής

Το παγκόσμιο πρόγραμμα αφορά εκστρατείες μάρκετινγκ που θα πραγματοποιηθούν πριν από το τέλος Ιανουαρίου 2021.

Προορισμοί, τουριστικοί οργανισμοί, καταλύματα, μεταφορές, συνεργάτες δραστηριοτήτων και όσοι επιθυμούν να προωθήσουν έναν προορισμό μπορούν να κάνουν εγγραφή στο πρόγραμμα έως την 1η Σεπτεμβρίου 2020.