Αν το 2022 είναι η χρονιά επιστροφής των ταξιδιών, τότε ο αθλητικός τουρισμός στοχεύει να είναι ο MVP του.

Οι εκδρομές πολυτελών αθλημάτων είναι πιο περιζήτητες από ποτέ, σύμφωνα με τα Βρετανικά ταξιδιωτικά πρακτορεία που αναφέρουν την καλύτερη χρονιά τους.

«Η αγορά είναι απίστευτη αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Brian Ruede, COO της QuintEvents, ενός ταξιδιωτικού προμηθευτή που ειδικεύεται στα πακέτα πολυτελών αθλητικών εκδηλώσεων. “Η Formula 1 φλέγεται αυτή τη στιγμή για το QuintEvents. Βλέπουμε μια σημαντική τάση στους ανθρώπους να κάνουν κράτηση νωρίς και συχνά. Για πρώτη φορά, πολλά γεγονότα ξεπουλούν εντελώς πολύ νωρίς.”

Τα έσοδα για το πρόγραμμα Formula 1 της QuintEvents αυξήθηκαν περισσότερο από 250% από το 2019 μέχρι σήμερα. Ενθουσιασμός γύρω από τις νέες Αμερικανικές πόλεις που φιλοξενούν τις παγκόσμιες διοργανώσεις αγώνων μπορεί να τροφοδοτούν την αύξηση, είπε ο Ruede.

Η εταιρεία είπε επίσης ότι οι πωλήσεις για το Kentucky Derby του 2022, που πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαΐου, αυξήθηκαν περισσότερο από 65% από το 2019 και 90% από το 2021.

Χαμηλές οι πωλήσεις για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στο Κατάρ

Τουλάχιστον ένας συνεργάτης αθλητικών ταξιδιών είπε ότι οι πωλήσεις για το πιο δημοφιλές αθλητικό γεγονός στον κόσμο υστερούν φέτος για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών που παραμένουν επιφυλακτικοί για τη δέσμευση για διεθνή ταξίδια.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2022 θα διεξαχθεί στο Κατάρ, την πρώτη χώρα της Μέσης Ανατολής που θα φιλοξενήσει το τουρνουά ποδοσφαίρου. Λόγω της ακραίας ζέστης της ερήμου στη Μέση Ανατολή κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, είναι το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο που διεξάγεται τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, σε αντίθεση με το ότι ξεκινά στα τέλη της άνοιξης.

Το χρονικό πλαίσιο είναι ένας άλλος παράγοντας που ο ιδρυτής του Sports Traveler Anbritt Stengele είπε ότι πιστεύει ότι συμβάλλει στη χαμηλότερη ζήτηση της εταιρείας για πωλήσεις Παγκοσμίου Κυπέλλου τα τελευταία 16 χρόνια προσφοράς της διοργάνωσης.

Οι μεταγενέστερες ημερομηνίες, ωστόσο, θα μπορούσαν να λειτουργήσουν προς όφελος των Sports Travelers, είπε ο Stengele, καθώς μια μεγαλύτερη περίοδος πωλήσεων μπορεί να δώσει στους θαυμαστές περισσότερο χρόνο να αποφασίσουν αν θέλουν να παρευρεθούν, ειδικά επειδή οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και οι σποραδικές εστίες Covid είναι ακόμα φρέσκα στο μυαλό των ανθρώπων παρά χαλάρωση των περιορισμών.