Αύξηση των ταξιδιών πολυτελείας ως αποτέλεσμα της πανδημίας καταγράφει η GlobalData. Αυτό περιλαμβάνει μια έκρηξη στις ιδιωτικές αεροπορικές υπηρεσίες στο υψηλότερο επίπεδο της αγοράς, την εξ αποστάσεως εργασία από τοποθεσίες του εξωτερικού και τη ζήτηση για ιδιωτικές αγορές μεγάλων βιλών ή μπουτίκ ξενοδοχείων.
Eιδικότερα, καθώς οι ταξιδιώτες πολυτελείας ξαναρχίζουν τα ταξίδια τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό στον απόηχο της πανδημίας COVID-19 , αναζητούν εμπειρίες που είναι πιο καθηλωτικές και πιο εξαιρετικές από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.
Η Hannah Free, Travel and Tourism Analyst της GlobalData, σχολιάζει: «Με τους ταξιδιώτες αποφασισμένους να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο, το 2022 θα μπορούσε να σημειωθεί αύξηση των προϋπολογισμών διακοπών για ταξίδια πολυτελείας, με αύξηση της ζήτησης για περιπέτειες «μία φορά στη ζωή».
Σύμφωνα με δημοσκόπηση της GlobalData, το 16% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι οι προϋπολογισμοί τους ήταν «πολύ υψηλότεροι από ό,τι πριν από την COVID-19», ενώ το 12% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι προϋπολογισμοί τους ήταν «ελαφρώς υψηλότερες από την προ-COVID-19».
Παρά τη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια, υπάρχει ένα αυξανόμενο ποσοστό πληθυσμού κοινωνικά συνειδητοποιημένων καταναλωτών υψηλής καθαρής αξίας που απορρίπτουν τις εμφανείς επιδείξεις πλούτου υπέρ μιας δυσδιάκριτης και υπεύθυνης κατανάλωσης.
Η προσέγγισή τους στην πολυτέλεια καθοδηγείται από την ηθική ζωή, τη δεξιοτεχνία, την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα.
Η εμπειρία είναι το νέο “νόμισμα” για αυτούς τους παραθεριστές, που αναζητούν την αυτοεκπλήρωση μέσω πιο πράσινων ταξιδιών και οικολογικών διακοπών, ενώ θέλουν να «κάνουν καλό» για τους ανθρώπους και τον πλανήτη.