Με γνώμονα την τεχνολογική καινοτομία, τις αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και την επένδυση από τις συναλλακτικές έως τις σχεσιακές αλληλεπιδράσεις μεταξύ brands και καταναλωτών, η οικονομία των μελών βοηθά τους παρόχους φιλοξενίας να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα στο ταξιδιωτικό τοπίο.
Τα νέα ταξιδιωτικά σύνορα
Σε ένα συνέδριο I MEET HOTEL στις 31 Μαΐου, που διοργανώθηκε από το Bidroom, την πρώτη ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο με βάση τα μέλη, οι ομιλητές συμφώνησαν ότι η άνοδος του ψηφιακού νομαδισμού και ο συνδυασμός εργασίας και αναψυχής ήταν δύο κρίσιμες τάσεις που πρέπει να κατανοήσουν και να εξετάσουν οι ξενοδόχοι τώρα.
Ο αριθμός των ψηφιακών νομάδων μόνο στις ΗΠΑ έχει αυξηθεί από 7,3 εκατ. το 2019 σε 10,9 εκατ. το 2020 και στη συνέχεια ανέρχεται σε 15,5 εκατ. το 2021.
Η πλατφόρμα κρατήσεων της Selina έχει δημιουργήσει μια ισχυρή παγκόσμια κοινότητα και ένα οικοσύστημα για ψηφιακούς νομάδες και απομακρυσμένους εργαζόμενους, απόδειξη αυτής της τάσης.
Επιπλέον, ο Minh-Tam Ngo, Στρατηγικός Σχεδιαστής στο Lufthansa Innovation Hub σημείωσε ότι το 55% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ταξιδέψει για 14+ ημέρες για μελλοντικά ταξίδια αναψυχής, ενώ το 60% σχεδιάζει να κάνει λιγότερα ταξίδια το χρόνο.
Τι σημαίνει αυτό για τους ξενοδόχους; Η Gina Richmond, SVP της Commercial Partnership στο Planet, υποστήριξε ότι οι τρόποι βελτιστοποίησης των εσόδων πρέπει να επανεξεταστούν πλήρως.
Για παράδειγμα, ο συνδυασμός ταξιδιωτών αναψυχής και επαγγελματιών μπορεί να σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τμηματοποιηθούν αυτές οι κατηγορίες στο μέλλον.
Παράλληλα, η άνοδος της διαμονής για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και οι συνήθειες υψηλότερων δαπανών μπορεί να απαιτούν μια νέα στρατηγική τιμολόγησης.
Η νέα ψηφιακή εποχή
Την ίδια στιγμή ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλάζει τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα εμπορικά σήματα. Συγκεκριμένα η ταξιδιωτική βιομηχανία βιώνει πιο έντονη άνοδο στην ψηφιακή υιοθέτηση (αύξηση 25%).
Η εφαρμογή της AirAsia αναφέρθηκε ως εξαιρετικό παράδειγμα ταξιδιωτικών εταιρειών που επανασχεδιάζουν την εμπειρία των πελατών τους, επεκτείνουν τα σημεία επαφής των χρηστών σε φόρουμ και θέματα έμπνευσης, καθώς και προσφέρουν ταξίδια, ηλεκτρονικό εμπόριο και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Από τότε που κυκλοφόρησε ξανά, οι μηνιαίες λήψεις του αυξήθηκαν κατά 92%.
Η Hopper ήταν μια άλλη προνοητική επωνυμία που αναφέρθηκε στην εκδήλωση, η οποία έχει ξεπεράσει την Airbnb και την Booking.com στις λήψεις εφαρμογών, προσφέροντας χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για τη δημιουργία νέων ροών εσόδων.
Πλέον οι ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερη δύναμη με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες στα χέρια τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για χρηματοοικονομική τεχνολογία. Οι πελάτες που χρησιμοποιούν τα πιστωτικά προϊόντα «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» της Klarna κατά την κράτηση ταξιδιού έχουν 20% υψηλότερη αξία κράτησης.
Επίσης οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 36% περισσότερα ανά ταξίδι και 49% περισσότερα σε βοηθητικά προγράμματα με ευέλικτες επιλογές πληρωμής.
Οι ευέλικτες επιλογές πληρωμής αυξάνουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, καθώς ελαχιστοποιούν την ταξιδιωτική αβεβαιότητα και την ταλαιπωρία για την επιστροφή χρημάτων.
Η συνεχιζόμενη άνοδος της οικονομίας των μελών
Η στροφή προς την οικονομία των μελών έχει επιταχυνθεί από αυτές τις τάσεις στα ταξίδια και την ψηφιοποίηση. Η δημιουργία μόνιμων σχέσεων με τους καταναλωτές είναι το κλειδί και η ξενοδοχειακή βιομηχανία να επαναφέρει την ιδέα της αφοσίωσης.
Ως εκ τούτου, οι υπηρεσίες που βασίζονται σε συνδρομές μπορούν να επιφέρουν θετικές αλλαγές στον ξενοδοχειακό κλάδο.