Ένα νέο μοντέλο συνδρομής εισήγαγε η CWT, η πλατφόρμα διαχείρισης ταξιδιών Business-to-business-for-Employees (B2B4E). Στόχος του είναι να προσφέρει στους πελάτες της απλή και διαφανή τιμολόγηση και χρέωση.

Οι εταιρείες μπορούν πλέον να λαμβάνουν ένα ενιαίο, επαναλαμβανόμενο μηνιαίο τιμολόγιο που καλύπτει τις χρεώσεις για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προμηθεύονται παγκοσμίως από την CWT.

Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούν χρόνο, απλοποιώντας ταυτόχρονα τον προϋπολογισμό του κόστους ταξιδιού τους.

Η χρέωση της συνδρομής βασίζεται σε διάφορα κριτήρια, όπως ο προβλεπόμενος όγκος συναλλαγών μιας εταιρείας και τυχόν προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που μπορεί να απαιτήσουν.

Το μοντέλο προσφέρει επίσης ευελιξία, καθώς η χρέωση μπορεί να αναθεωρηθεί εάν ένας πελάτης χρειαστεί να αλλάξει το εύρος των προϊόντων και των υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στη συνδρομή του.

Η CWT χρησιμοποίησε πιλοτικά τη χρέωση συνδρομής με μια επιλεγμένη ομάδα πελατών τον περασμένο χρόνο. Τα σχόλια ήταν συντριπτικά θετικά, παρέχοντας σαφήνεια στις δαπάνες TMC τους, καθώς και μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο που αφιερώνουν οι ομάδες οικονομικών τους για τη συμφωνία των τιμολογίων TMC.