Προτεραιότητα στις κρατήσεις μέσω κινητών δίνει η Booking.com καθώς θεωρεί πως η εν λόγω εφαρμογή αποτελεί μοχλό για τις ανάπτυξή της στην αγορά των ΗΠΑ.
Η ανανεωμένη προσέγγιση της εταιρείας στις Η.Π.Α. ξεκίνησε τον Φεβρουάριο με μια διαφήμιση Super Bowl με τον ηθοποιό Idris Elba.
Μάλιστα, το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, το 40% των συνολικών κρατήσεων έγινε μέσω της εφαρμογής, σύμφωνα με την Booking.com.
Το 60% των συνολικών διανυκτερεύσεων προήλθε από κρατήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου, κυρίως μέσω της εφαρμογής, η οποία αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Η εταιρεία αναμένει ότι αυτοί οι αριθμοί θα αυξηθούν, με τις κρατήσεις για κινητά να επικαλύπτουν τελικά τις κρατήσεις μέσω υπολογιστών.