Περισσότερες από 5.000 καταγγελίες από καταναλωτές σχετικά με τις αεροπορικές υπηρεσίες καταγράφηκαν τον Απρίλιο σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 14,8% από τον Μάρτιο και αύξηση 321,5% από τις περίπου 1.200 καταγγελίες που έγιναν τον Απρίλιο του 2019.

  • Από τις 5.079 καταγγελίες του Απριλίου, σχεδόν το 63% αφορούσε τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες.
  • Περίπου το 28% αφορούσε ξένους αερομεταφορείς και το υπόλοιπο 10% αφορούσε ταξιδιωτικές εταιρείες.
  • Το ένα τρίτο των καταγγελιών αφορούσε επιστροφές χρημάτων, ενώ τα προβλήματα πτήσεων που συνεπάγονταν ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή “άλλες αποκλίσεις από τα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών” ήταν σχεδόν δεύτερο με 31%.