Στην υιοθέτηση τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και ανέπαφων υπηρεσιών επιλέγουν για τα ταξίδια τους οι επιβάτες. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της SITA.

Η μελέτη αποκαλύπτει μια αύξηση στη χρήση κινητών συσκευών από επιβάτες για κράτηση, στο αεροπλάνο και για παραλαβή αποσκευών το 1ο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Παράλληλα, οι αυτοματοποιημένες πύλες στα αεροδρόμια είδαν αυξήσεις στην υιοθέτηση για έλεγχο ταυτότητας, επιβίβαση και έλεγχο συνόρων.

Τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν ξεκάθαρα την επιταχυνόμενη ψηφιοποίηση των αεροπορικών ταξιδιών από το ξέσπασμα της πανδημίας και την προθυμία των επιβατών να υιοθετήσουν τεχνολογίες.

Η έρευνα της SITA διαπιστώνει επίσης μειωμένη υιοθέτηση τεχνολογίας στα πρώτα στάδια του ταξιδιού (check-in, ετικέτα αποσκευών) υπέρ των χειροκίνητων υπηρεσιών.

Η αβεβαιότητα σχετικά με τις απαιτήσεις υγείας και τους ταξιδιωτικούς κανόνες πιθανότατα οδήγησε τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν περισσότερη αλληλεπίδραση με το προσωπικό κατά την έναρξη του ταξιδιού.

Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερη χρήση τεχνολογίας υπάρχει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, τόσο πιο ευτυχισμένοι είναι οι επιβάτες.

  • Το 87% των επιβατών έχει θετικά συναισθήματα για τον έλεγχο ταυτότητας, αύξηση 11% από το 2016.
  • Το ίδιο ισχύει για το 84% των επιβατών σχετικά με την παραλαβή αποσκευών (αύξηση 9%).

Αυτοί είναι επίσης οι τομείς όπου η υιοθέτηση της τεχνολογίας έχει αυξηθεί περισσότερο, λόγω κινητών και αυτοματοποιημένων πυλών, με τους μισούς επιβάτες να λαμβάνουν επιπλέον πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο κατά την παραλαβή των αποσκευών εγκαίρως μέχρι την παράδοση.