Τέσσερα στα δέκα ασφαλιστήρια συμβόλαια δεν καλύπτουν την αναστάτωση που δημιουργείται στους ταξιδιώτες από τις απεργίες του προσωπικού σε αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Which?

Στο πλαίσιο της ετήσιας αναθεώρησης της ταξιδιωτικής ασφάλισης, η ομάδα καταναλωτών είπε ότι αξιολόγησε 199 συμβόλαια από 71 παρόχους και τα βαθμολόγησε ανάλογα με το επίπεδο προστασίας που προσφέρουν σε 61 τομείς.

Διαπίστωσε ότι έξι στις 10 (120) από τις πολιτικές προσφέρουν κάλυψη εάν οι ταξιδιώτες πρέπει να ακυρώσουν ένα ταξίδι λόγω απεργιών, αφήνοντας το 40% των παραθεριστών απροστάτευτο.

Η ομάδα καταναλωτών εξέτασε επίσης τις πολιτικές προστασίας έναντι του Covid και διαπίστωσε ότι λιγότεροι από ένας στους 10 πρόσφεραν αυτό που θεωρούσε ως «πλήρη» προστασία σε περίπτωση αλλαγής των διακοπών λόγω Covid.

Μόνο εννέα από τις 199 πολιτικές ασφαλιστικών εταιρειών επιτρέπουν σε ταξιδιώτες που χρειάζονται επείγουσα ιατρική περίθαλψη εάν κολλήσουν Covid ενώ βρίσκονται στο εξωτερικό να υποβάλουν αξίωση και τους δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν έξοδα ακύρωσης εάν βγουν θετικοί πριν από το ταξίδι τους.

Τρία στα 10 συμβόλαια (55) βαθμολογήθηκαν ως «χαμηλά», παρέχοντας ιατρική κάλυψη για προσβολή από Covid στο εξωτερικό και δυνατότητα διεκδίκησης σε περίπτωση ακύρωσης ταξιδιού λόγω θετικού τεστ.

Τέσσερις από τις πολιτικές θεωρήθηκαν «βασικές», παρέχοντας μόνο επείγουσα ιατρική περίθαλψη κάλυψη σε περίπτωση που κολλήσετε Covid στο εξωτερικό.