Περισσότερο ευαισθητοποιημένοι στο θέμα της βιωσιμότητας από τους Ευρωπαίους ομολόγους τους είναι οι Βρετανοί τουρίστες.

Μάλιστα είναι πιο πιθανό να έχουν κατά νου αυτές τις ανησυχίες όταν κάνουν κράτηση για σύντομες διακοπές, σύμφωνα με νέα έρευνα της Tootbus.

Ειδικότερα, το 69% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δηλώνει ότι έχει ακούσει για την έννοια του «βιώσιμου ταξιδιού», με το 41% ​​να ισχυρίζεται ότι κατανοεί καλά το θέμα.

Αυτό τους κάνει πιο γνώστες από τους γείτονές τους από τη Γαλλία (68% / 32%) και το Βέλγιο (65% / 29%).

Ωστόσο, ενώ το 82% των ερωτηθέντων Βρετανών της Generation Z γενιάς (18-24) είναι ευαισθητοποιημένοι πάνω στο θέμα της βιωσιμότητας , το ποσοστό μειώνεται καθώς αυξάνεται η ηλικία, αγγίζοντας μόλις το 60% των Boomers (65 και άνω).

Όταν πρόκειται για ένα σύντομο ταξίδι στην πόλη, είτε είναι στο σπίτι είτε στο εξωτερικό, λίγο λιγότερο από τους μισούς Βρετανούς (49%) λένε ότι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες στον επιλεγμένο προορισμό τους είναι «πολύ σημαντικές.

Πάντως και σε αυτή την περίπτωση βρίσκονται πάλι μπροστά από τους Γάλλους και τους Βέλγους, (42% και 37% αντίστοιχα).

Ενώ το 77% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναγνωρίζει ότι ο φιλικός προς το περιβάλλον τουρισμός είναι ακριβός, είναι ένα κόστος που οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν.

Όταν ερωτώνται σχετικά με την επιλογή δραστηριοτήτων στα ταξίδια στην πόλη τους, οι επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πιο πιθανό να επιλέξουν φορείς και αξιοθέατα που γνωρίζουν περιβαλλοντικά (86%).

Ταυτόχρονα, οι Βρετανοί αποδέχονται περισσότερο την ιδέα ότι η επίσκεψη σε μια πόλη με «πιο πράσινο» τρόπο θα μπορούσε να είναι πιο ακριβή – με μέση αύξηση των τιμών κατά 16,5% να θεωρείται υποφερτή (οι Γάλλοι θα πλήρωναν 10,8% περισσότερο / οι Βέλγοι 11,8% περισσότερο).

Ωστόσο, λιγότεροι από ένας στους πέντε συνολικά (19%) λένε ότι θα επέλεγαν μια φιλική προς το περιβάλλον επιλογή ακόμα κι αν είναι πιο ακριβή από μια παρόμοια, λιγότερο πράσινη επιλογή.