Την ανάπτυξη των επαγγελματικών ταξιδιών στη μετά COVID εποχή και τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι κορυφαίες επιχειρήσεις για τη διαχείριση των ταξιδιών του προσωπικού τους, καταδεικνύουν τα αποτελέσματα από νέα έρευνα που που διεξήχθη από την Global Business Travel Association (GBTA), σε συνεργασία με την Roomex. Συμμετείχαν περισσότεροι από 100 ταξιδιωτικοί διευθυντές στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Αποδεικνύοντας την αναζωπύρωση των ταξιδιών του εργατικού δυναμικού μετά τον COVID-19, η έρευνα διαπίστωσε ότι το ένα τρίτο των επιχειρήσεων έχουν κάποιες σημαντικές ανάγκες διανυκτέρευσης.
Ποσοστό μεταξύ του 25% – 100% του εργατικού δυναμικού διανυκτερεύει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για επαγγελματικά ταξίδια.
- Το 66% είπε ότι μεταξύ 1% – 24% του εργατικού τους δυναμικού διανυκτερεύει αλλού τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, με μόνο το 1% να λέει ότι δεν έχει ανάγκες διαμονής αυτή τη στιγμή.
- Το ένα τρίτο των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ο μέσος όρος των διανυκτερεύσεων δωματίων που κρατούνταν ανά μήνα ξεπέρασε τις 500.
- Το 13% κάνει κρατήσεις μεταξύ 200 – 500 και το 18% κάνει κράτηση 100 – 200 διανυκτερεύσεων ανά μήνα.
Τι είναι πιο σημαντικό κατά τη διαχείριση των εταιρικών ταξιδίων
Το αυξανόμενο κόστος εμφανίστηκε σε εξέχουσα θέση στην έρευνα, με την τιμή διαμονής να καταλαμβάνει το 82% των απαντήσεων των υπευθύνων ταξιδιών όταν ρωτήθηκαν: “Τι είναι πιο σημαντικό κατά τη διαχείριση εταιρικών ταξιδιών;
Το 57% σημείωσε τη σημασία του καθήκοντος φροντίδας/ασφάλειας. Μόλις το 32% ανέδειξε την τιμή των αεροπορικών εισιτηρίων.
Η επιβολή της συμμόρφωσης ήταν στην κορυφή της δημοσκόπησης στις προκλήσεις κρατήσεων, με το 60% των ταξιδιωτικών διαχειριστών να παραδέχονται ότι το να τηρεί το προσωπικό τους την ταξιδιωτική πολιτική είναι μια πρόκληση που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο οργανισμός τους.
Το 51% σημείωσε ότι η ικανοποίηση των ταξιδιωτών είναι επίσης μια πρόκληση, υποδεικνύοντας τη σημασία της διατήρησης ισχυρών σχέσεων με τους εργαζομένους στον νέο χώρο εργασίας μετά την COVID-19.
Η παρακολούθηση όλων των ταξιδιωτών της εταιρείας (38%), η παρακολούθηση των ταξιδιωτικών δαπανών/προϋπολογισμού (30%) και των ακατάλληλων τύπων καταλυμάτων (17%) κατατάσσονται επίσης μεταξύ των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές ταξιδιών το 2022.