Αρκετοί καταναλωτές προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες που παρέχουν επιβραβεύσεις ταξιδιών.

Ωστόσο καταλήγουν να ξοδεύουν υπερβολικά χρήματα προκειμένου να μπορούν να εισπράξουν την προσφορά μπόνους που τους παρέχει η κάρτα.

Περίπου ένας στους τρεις (32%) άτομα που άνοιξαν μια πιστωτική κάρτα το 2022 με μπόνους εγγραφής λένε ότι “ξόδεψαν περισσότερα από όσα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά” προκειμένου να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις δαπανών της προσφοράς πιστωτικής κάρτας.

Αυτό αποκάλυψε νέα έρευνα της ValuePenguin , θυγατρική της LendingTree (TREE) που παρέχει χρηματοοικονομικά εργαλεία.

Εκατομμύρια Αμερικανοί εξακολουθούν να ταξιδεύουν αυτό το καλοκαίρι παρά το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων, της βενζίνης, της ενοικίασης αυτοκινήτων και της διαμονής, όλα αυξάνονται το 2022, σύμφωνα με το NerdWallet.

Και ορισμένες αυξήσεις στις τιμές των ταξιδιών ξεπερνούν ακόμη και τον πληθωρισμό ρεκόρ, ο οποίος έχει φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 41 ετών.

Έτσι, ένας τρόπος με τον οποίο πολλοί Αμερικανοί προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των καλοκαιρινών τους διακοπών είναι να ανοίξουν μια νέα πιστωτική κάρτα και να χρησιμοποιήσουν τα μπόνους εγγραφής.

Ωστόσο, αυτή η έρευνα δείχνει ότι ορισμένοι κάτοχοι καρτών μπορεί να έχουν υπερεκταθεί για να συλλέξουν τις ανταμοιβές.

Η δημοσκόπηση του ValuePenguin που ανατέθηκε από την Qualtrics διεξήχθη διαδικτυακά τον Ιούνιο του 2022, ερωτώντας 1.008 Αμερικανούς καταναλωτές.

Διαπιστώθηκε ότι σχεδόν οι μισοί (49%) των Αμερικανών σκέφτονται να υποβάλουν αίτηση για ταξιδιωτική πιστωτική κάρτα τους επόμενους έξι μήνες.

Μεταξύ εκείνων που έχουν ήδη εγκριθεί για μια νέα κάρτα επιβράβευσης ταξιδιού, περισσότεροι από 4 στους 10 (45%) άνοιξαν την κάρτα τους ειδικά για το μπόνους εγγραφής.

Ένα μπόνους εγγραφής αναφέρεται συνήθως σε ένα σύνολο πόντων, μιλίων ταξιδιού ή άλλων ανταμοιβών που μπορεί να λάβει ένα άτομο καλύπτοντας τα όρια δαπανών σε μια νέα πιστωτική κάρτα.

“Τα μπόνους εγγραφής είναι πάντα τα κύρια κίνητρα όταν πρόκειται για τους καταναλωτές που επιλέγουν και εγγραφούν για μια νέα κάρτα επιβράβευσης, γι’ αυτό τόσοι πολλοί εκδότες πιστωτικών καρτών χρησιμοποιούν υψηλά μπόνους για να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις”. Αυτό δήλωσε η Sophia Mendel, αναλύτρια της ValuePenguin.

Αξίζει όμως να επαναλάβουμε ότι αυτά τα μπόνους δεν είναι εντολές και ένας πελάτης μπορεί απλά να μην ξοδέψει αυτό το ποσό, χωρίς καμία ποινή. «Κανένα μπόνους δεν αξίζει να χρεωθείς», είπε ο Μέντελ.

Οποιοδήποτε σενάριο όπου οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερα από ό,τι μπορούν να αντέξουν οικονομικά δεν είναι μια βιώσιμη ιδέα, επομένως είναι καλύτερο να ξοδέψετε όσο το δυνατόν περισσότερο.