Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa έχουν μέχρι τώρα επιστρέψει περίπου 2,6 δις ευρώ σε συνολικά 6 εκατομμύρια πελάτες.

Οι αιτιολογημένες αξιώσεις που έλαβε η Lufthansa στη Γερμανία μέχρι τα τέλη Ιουνίου έχουν εξοφληθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

Μόνο οι πιο περίπλοκες περιπτώσεις είναι ακόμη ανοιχτές και απαιτούν πιο εντατική επεξεργασία.

Ο αριθμός των εκκρεμών επιστροφών εισιτηρίων μειώθηκε σε 1,1 εκατομμύρια συναλλαγές.
Πρέπει να σημειωθεί ότι δημιουργούνται συνεχώς νέες αξιώσεις επιστροφής χρημάτων επειδή οι πτήσεις πρέπει να ακυρωθούν ή οι επιβάτες ακυρώνουν λόγω ταξιδιωτικών προειδοποιήσεων.

Η Lufthansa λαμβάνει επί του παρόντος τρεις φορές περισσότερες αιτήσεις από ότι πριν από την πανδημία.

Επομένως, ο αριθμός των ανοιχτών αξιώσεων επιστροφής χρημάτων θα συνεχίσει να αυξάνεται δυναμικά. Αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω τις επόμενες εβδομάδες, αλλά ποτέ δεν θα φτάσει στο μηδέν.

Οι πελάτες μπορούν να προσαρμόσουν με ευελιξία τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, σύμφωνα με τον αεροπορικό Όμιλο.

Όλοι οι ναύλοι της Lufthansa, της SWISS, της Austrian Airlines και της Brussels Airlines μπορούν να κρατηθούν εκ νέου όσο συχνά επιθυμούν οι ταξιδιώτες χωρίς να επιβαρύνονται με τέλη.

Αυτό ισχύει παγκοσμίως για νέες κρατήσεις σε διαδρομές μικρών, μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων.