Το πρώτο Boeing 787, με σήμανση D-ABPA, καλωσόρισε η Lufthansa στο στόλο της και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης πρόσφατα.

Το αεροσκάφος κατασκευάστηκε αρχικά για άλλη αεροπορική εταιρεία, αλλά δεν είχε ενσωματωθεί στον στόλο του αερομεταφορέα.

Η υπερσύγχρονη καμπίνα με άνετα καθίσματα σε Business, Premium Economy και Economy Class θα ανακαινιστεί στα χρώματα και το σχέδιο της Lufthansa τις επόμενες εβδομάδες. Το νεότερο μέλος του στόλου μεγάλων αποστάσεων της Lufthansa θα αναπτυχθεί στη συνέχεια από τον Οκτώβριο, αρχικά από τη Φρανκφούρτη για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε εσωτερικά γερμανικά δρομολόγια.

Ο πρώτος προγραμματισμένος διηπειρωτικός προορισμός του «Dreamliner» της Lufthansa θα είναι η καναδική μητρόπολη του Τορόντο. Τα υπερσύγχρονα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων «Dreamliner» καταναλώνουν κατά μέσο όρο μόνο περίπου 2,5 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα πτήσης.

Αυτό είναι περίπου 30% λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο τους. Μεταξύ 2022 και 2027, ο Όμιλος Lufthansa θα λάβει συνολικά 32 Boeing «Dreamliners». Περίπου το 60% της συνολικής επένδυσης στόλου του Ομίλου Lufthansa πηγαίνει στη Lufthansa Airlines και τη Lufthansa Cargo.

Η Boeing και η Lufthansa είναι συνεργάτες για 90 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων η Lufthansa ήταν συχνά ο πελάτης εκτόξευσης νέων μοντέλων αεροσκαφών, όπως τα Boeing 737, 747-230F και 747-8.

Η μεγάλη καμπίνα της οικογένειας Boeing 787 Dreamliner προσφέρει στους επιβάτες ένα ακόμα πιο ευρύχωρο περιβάλλον. Στην Business Class, οι διάδρομοι είναι αρκετά φαρδιοί για να περπατάτε εύκολα με τρόλεϊ. Ο χώρος της ψηλής εισόδου μεταφέρει μια αίσθηση ακόμα περισσότερου ελεύθερου χώρου.

Τα παράθυρα του 787 είναι τα μεγαλύτερα από οποιονδήποτε τύπο αεροσκάφους. Επειδή είναι τοποθετημένα ψηλότερα στην άτρακτο, οι ταξιδιώτες μπορούν να δουν τον ορίζοντα ακόμη και από τα καθίσματα στη μεσαία σειρά.

Βελτιωμένη Business Class

Το Boeing 787 διαθέτει επίσης μια βελτιωμένη Business Class. Όλα τα καθίσματα έχουν άμεση πρόσβαση στο διάδρομο, μπορούν να μετατραπούν γρήγορα και εύκολα σε κρεβάτι μήκους δύο μέτρων και προσφέρουν περισσότερο χώρο αποθήκευσης. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες έχουν σημαντικά περισσότερο χώρο στην περιοχή των ώμων. Το επόμενο έτος, η αεροπορική εταιρεία θα εισαγάγει ένα νέο κορυφαίο προϊόν, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού από τη Lufthansa, σε όλες τις ταξιδιωτικές κατηγορίες – Economy, Premium Economy, Business και First Class – και είναι απαράμιλλο στην αγορά.