Η παγκόσμια αγορά Glamping αποτιμήθηκε σε 2,68 δισ. δολάρια το 2021 και προβλέπεται να φτάσει τα 7,11 δισ. δολάρια μέχρι το 2031, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης 10,5% από το 2022 έως το 2031. Aυτό αναφέρει πρόσφατη μελέτη της Value Reports.

Οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν την ανάπτυξη της Αγοράς Glamping είναι :

Η αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για πολυτελές και άνετο κάμπινγκ.

H αύξηση των μουσικών φεστιβάλ και συναυλιών καθώς και h αυξημένη επιθυμία των πελατών να περάσουν χρόνο στη φύση.

Ta αυξανόμενα επίπεδα εισοδήματος και η αυξανόμενη έμφαση στην αυτοφροντίδα τα επόμενα χρόνια.

Η αυξανόμενη καταναλωτική επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμένεται να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με το glamping και τα πλεονεκτήματά του. Μεγάλες εκπτώσεις και δελεαστικά πακέτα διακοπών που προσφέρονται από πολυάριθμους ταξιδιωτικούς ιστότοπους αναμένεται επίσης να ωφελήσουν την αγορά Glamping.

Τάσεις που επηρεάζουν την ανάπτυξη της αγοράς Glamping

Κατά τη διάρκεια του προβλεπόμενου έτους, περισσότεροι πελάτες αναμένεται να ενδιαφέρονται για υπαίθριες δραστηριότητες και εμπειρίες κοντά στη φύση. Αυτός ο παράγοντας αναμένεται να οδηγήσει την αγορά glamping.

Μία από τις κύριες μεταβλητές που αναμένεται να προωθήσει την αγορά Glamping είναι η επέκταση του αριθμού των συναυλιών και των σημαντικών μουσικών φεστιβάλ που πραγματοποιούνται κάθε δεύτερη εβδομάδα σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Επιπλέον, οι άνθρωποι προτιμούν πλέον τις κοντινές αποδράσεις για μεγάλα Σαββατοκύριακα, κάτι που είναι ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στην άνοδο της αγοράς Glamping.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το κίνημα glamping προωθεί την περιβαλλοντική συνείδηση. Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων Glamping έχουν μια μοναδική ευκαιρία να τονίσουν την επιλογή τους από φιλικούς προς το περιβάλλον πωλητές και να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τη σημασία της μείωσης, της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσης των σκουπιδιών.