Οι μισοί από τους millennials παραμένουν πιο συνδεδεμένοι διαδικτυακά με τους φίλους και την οικογένεια ενώ ταξιδεύουν παρά όταν είναι στο σπίτι, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από τη OnePoll για λογαριασμό της AT&T.
Συμμετείχαν 3.000 ενήλικες των Η.Π.Α. που κατανεμήθηκαν ομοιόμορφα μεταξύ της γενιάς Ζ (ηλικίας 18–25 ετών), των millennials (26–41), της γενιάς Χ (42–57) και των «baby boomers» (58–76).
Μόνο το 37% των ερωτηθέντων Gen X παραμένουν περισσότερο συνδεδεμένοι με τα αγαπημένα τους πρόσωπα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους παρά στην καθημερινή τους ζωή.
Ωστόσο, όταν συμβαίνει κάτι απροσδόκητο, σχεδόν οι μισοί (48%) των Gen Zers καλούν ένα άμεσο μέλος της οικογένειας.
Συνολικά, οι τρεις πρώτες προτιμώμενες μέθοδοι επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες είναι :
- Tα γραπτά μηνύματα (47%).
- Οι κλήσεις (39%).
- Οι βιντεοκλήσεις (32%).
Ενώ η Gen Z γενιά προτιμά τα μηνύματα (54%), οι millennials χρησιμοποιούν εφαρμογές συνομιλίας όπως το WhatsApp και το Viber (41%) και η Gen X γενιά εξακολουθεί να προτιμά τις τηλεφωνικές κλήσεις (41%).
Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) όσων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αισθάνονται ότι έκαναν πραγματικές διακοπές εκτός και αν δημοσιεύσουν κάτι σχετικά.
Από αυτούς που κάνουν περισσότερα ταξίδια, το 44% έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο και ο ίδιος αριθμός συμφωνεί ότι η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία ήταν ένας παράγοντας που συνέβαλε στην απόφασή τους να ταξιδέψουν περισσότερο.
Αγαπημένοι προορισμοί
Το ένα τρίτο των Αμερικανών απόλαυσαν ταξίδια στη Βόρεια Αμερική (32%) το καλοκαίρι και σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδίασε ένα ταξίδι στην Ευρώπη.
Άλλοι προορισμοί περιλάμβαναν την Καραϊβική ή τις Μπαχάμες (18%) και την Κεντρική Αμερική (16%).
Τι πήραν μαζί στις διακοπές τους
Τα «απαραίτητα» του ταξιδιού περιλαμβάνουν συχνά smartphone ή tablet (44%), απολυμαντικό (37%), μάσκες προσώπου (36%) και κατ’ οίκον τεστ COVID (27%).
Πουθενά χωρίς wifi
Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές από τις οποίες εξαρτώνται οι άνθρωποι όταν ταξιδεύουν περιλαμβάνουν
- Χάρτες (37%).
- Μετάφραση Google (28%).
- Εφαρμογές αεροπορικών εταιρειών (27%).
- Εφαρμογές κρατήσεων (26%).
Οι Gen Zers είναι πιο πιθανό από τους Gen Xers να καλέσουν το Google Translate όταν βρίσκονται στο δρόμο (37% έναντι 29%).
Όσον αφορά στις εφαρμογές χαρτών, το 42% των ερωτηθέντων Gen Zers και Gen Xers προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία, με μόνο το 28% των boomers να βασίζονται σε αυτά για να χαράξουν την πορεία τους.