
Την αναβίωση των παραδοσιακών ιαπωνικών πανδοχείων φέρνει η Hyatt μέσω της συνεργασίας της τον όμιλο ανάπλασης περιουσιακών στοιχείων Kiraku.
Συγκεκριμένα αναμένεται να λανσάρει την Atona, μια νέα μάρκα φιλοξενίας που επικεντρώνεται στη δημιουργία «μιας εκσυγχρονισμένης εμπειρίας ryokan με θερμές πηγές».
Τα Ryokan είναι παραδοσιακά ιαπωνικά πανδοχεία με κοινόχρηστα λουτρά.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Hyatt και η Kiraku θα κατέχουν το 50% της κοινής επιχείρησης.
Τα ryokans της Atona θα βρίσκονται σε όλη την Ιαπωνία και θα απευθύνονται σε παγκόσμιους ταξιδιώτες. Παρόλο που η εμπειρία onsen (θερμής πηγής) θα είναι το κεντρικό στοιχείο της ιδέας, οι ιδιοκτησίες της Atona θα στοχεύουν επίσης στην προβολή της τοπικής αρχιτεκτονικής, σχεδιασμού, κουζίνας και δραστηριοτήτων.
Τα πρώτα ryokan με την επωνυμία Atona αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους από το 2025.