Με στόχο να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν πιο περιβαλλοντικά βιώσιμες ταξδιωτικές επιλογές η Booking.com συνεργάζεται με την εταιρεία κλιματικής τεχνολογίας CHOOOSE.

Το λογισμικό που κατασκευάζεται από την CHOOOSE με έδρα το Όσλο, η οποία μοιράζεται διάφορες πληροφορίες σχετικά με τις εκπομπές ρύπων για συγκεκριμένες κρατήσεις, μπορεί να ενσωματωθεί σε άλλες πλατφόρμες ταξιδιωτικού λογισμικού. Άλλοι πελάτες της εταιρείας είναι οι SAP, Amadeus, Skyscanner, Southwest, Air Canada και άλλοι, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.

Ο στόχος της νέας παγκόσμιας συνεργασίας είναι να αυξήσει την ευαισθητοποίηση των ταξιδιωτών σχετικά με τις επιπτώσεις του αποτυπώματος του άνθρακα των ταξιδιών τους, με απώτερο στόχο να επιτρέψει στους ταξιδιώτες να επιλέξουν διαφορετικές επιλογές αντιστάθμισης άνθρακα μέσω της Booking.com, ανέφεραν οι εταιρείες.

Η συνεργασία θα επικεντρωθεί πρώτα στη διαμονή και αργότερα θα προχωρήσει σε άλλα προϊόντα και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων.

Η Booking.com αναφέρθηκε στη μελέτη του 2022 που δείχνει ότι οι μισοί ταξιδιώτες λένε ότι οι πρόσφατες ειδήσεις για την κλιματική αλλαγή τους έχουν επηρεάσει να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι ένα πρόγραμμα που θα παρείχε ένα σήμα σε συνεργάτες που έχουν εφαρμόσει έναν συνδυασμό βιώσιμων πρακτικών.

«Μαζί με τη CHOOOSE, μπορούμε να παρέχουμε πληροφορίες με πιο διαφανή τρόπο και μέσω αξιόπιστων έργων για το κλίμα, μπορούμε να προσφέρουμε έναν άλλο τρόπο στους ταξιδιώτες να λαμβάνουν πιο προσεκτικές ταξιδιωτικές αποφάσεις», δήλωσε η Danielle D’Silva, επικεφαλής της βιωσιμότητας της Booking.com.