Τις αναδυόμενες τάσεις στον κλάδο των γάμων αποκάλυψε η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα γάμου της Ινδίας, το Weddingz.in στην πρόσφατη Έρευνα Τάσεων.

Η έρευνα δείχνει ότι η πανδημία έδωσε σημαντική ώθηση στην «ψηφιοποίηση» επιταχύνοντας την ανάπτυξη των διαδικτυακών πλατφορμών γάμου.

Αυτό έχει εμφανιστεί ως η τάση που κυριαρχεί στους γάμους των Ινδών, αυξάνοντας την ευαισθητοποίηση και τη χρήση των διαδικτυακών πλατφορμών γάμου. Μάλιστα, η έρευνα δείχνει ότι πάνω από το 63% των millennials προτιμούν να προγραμματίζουν γάμους μέσω διαδικτυακών πλατφορμών.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης τους λόγους για την κλίση προς τις διαδικτυακές πλατφόρμες γάμου.

Πάνω από το 60% των ατόμων προτιμούν να προγραμματίζουν γάμους μέσω Διαδικτύου, καθώς είναι μια οικονομική επιλογή.

Σχεδόν το 70% των καταναλωτών πιστεύουν ότι τα διαδικτυακά μέσα γάμου είναι εύχρηστα, προσφέρουν καλύτερη προσαρμογή και ποικίλες επιλογές. Συνολικά, μια διαδικτυακή πλατφόρμα γάμου είναι μια ενιαία λύση για πολλαπλές απαιτήσεις.

Πάνω από το 78% των ερωτηθέντων προτιμούν τις διαδικτυακές πλατφόρμες γάμου καθώς τους παρέχουν καλύτερες επιλογές όσον αφορά τους χώρους.

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι οι υπηρεσίες με τις περισσότερες αναζητήσεις στις διαδικτυακές πλατφόρμες γάμου είναι το catering/F&B, η ψυχαγωγία και η διακόσμηση.

Επιπλέον, τα ζευγάρια επιλέγουν να είναι πιο συνειδητά για το αποτέλεσμα. Προτιμούν την ποιότητα από την ποσότητα και επίσης περιορίζουν τις λίστες καλεσμένων. Αυτό καθοδηγείται από ζευγάρια που πλέον εστιάζουν σε πιο εξατομικευμένες και εξατομικευμένες εμπειρίες.

Ποιο στυλ γάμου επιλέγουν οι Ινδοί

  • Πάνω από το 43% των ινδικών ζευγαριών προτιμούν να κάνουν οικείους εορτασμούς με μόνο λίγους επιλεγμένους παρόντες την ιδιαίτερη μέρα τους.
  • Ακολουθούν οι γάμοι μεγάλης κλίμακας (23,2%).
  • Οι γάμοι πολυτελείας με οικείους (17,6%).
  • Οι γάμοι κλίμακας με πολυτελείς ανέσεις (13,6%).
  • Άλλου τύπου γάμοι (2,4%).