Η Γερμανία καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για το brand της, σύμφωνα με το δείκτη Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022.

Συγκεκριμένα ξεχωρίσει μεταξύ των 60 χωρών για έκτη συνεχόμενη φορά και για όγδοη συνολικά από το 2008.

Πολλές άλλες πρόσφατες έρευνες επιβεβαιώνουν την εξαιρετική θέση της Γερμανίας ως βιώσιμου προορισμού στον διεθνή ανταγωνισμό από την πλευρά της προσφοράς και της ζήτησης.

Η Γερμανία και το brand της χώρας της κατέχουν επομένως ρεκόρ: καμία άλλη χώρα δεν έχει κατακτήσει την πρώτη θέση έξι συνεχόμενες φορές από τότε που το NBI ερευνήθηκε για πρώτη φορά το 2008.

Η Ιαπωνία και ο Καναδάς ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση φέτος. Αυτό σημαίνει ότι η Γερμανία ως ταξιδιωτικός προορισμός μπορεί να βασιστεί σε μια εξαιρετική εικόνα στον ανταγωνισμό μεταξύ των εθνών, ακόμη και υπό ασταθείς συνθήκες όπως ο πληθωρισμός, η οικονομική κρίση, οι συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού και οι γεωπολιτικές συγκρούσεις.

Eιδικότερα, η Γερμανία σημειώνει ιδιαίτερα καλή βαθμολογία με τα “Ιστορικά Κτήρια”, “Ζωντανές πόλεις” και “Σύγχρονος Πολιτισμός” (η καθεμία στην 7η θέση) και “Πολιτιστική Κληρονομιά” (στην 9η θέση).

  • Το 42% συσχετίζει το brand της χώρας με τη λέξη «Εκπαιδευτικό».
  • Το 32% με τη λέξη «Συναρπαστικό».
  • Το 30% με το «Συναρπαστικό».