Η πολυαναμενόμενη ITB China 2024, που πραγματοποιείται από τις 27 έως τις 29 Μαΐου στο Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Shanghai World Expo σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή για την παγκόσμια τουριστική κοινότητα.

Η Κίνα αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ταξιδιωτικές αγορές στον κόσμο.

Με αναμενόμενους +600 εκθέτες, περισσότερους από 1.000 αγοραστές που έχουν επιλεγεί , το Συνέδριο ITB China που διεξάγεται παράλληλα με την έκθεση και πολλές ευκαιρίες δικτύωσης, πρόκειται να είναι ένα άλλο ορόσημο.

Η ITB China 2024 έχει ανακτήσει την κλίμακα του 2019, σηματοδοτώντας μια ισχυρή ανάκαμψη για τον κλάδο.

Περισσότεροι από 600 ταξιδιωτικοί και τουριστικοί οργανισμοί και εταιρείες από περισσότερες από 80 χώρες έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους, αντικατοπτρίζοντας μια αξιοσημείωτη αύξηση κλίμακας 60% σε σύγκριση με το 2023.

Η πρόσφατη χαλάρωση των πολιτικών για τις θεωρήσεις έδωσε αναμφισβήτητα μια πολύ αναγκαία ώθηση στην αγορά εισερχόμενων ταξιδιών στην Κίνα.

Η Lydia Li, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της ITB China, δήλωσε: «Η ITB China 2024 είναι μια απόδειξη της αναζωπύρωσης της ταξιδιωτικής αγοράς της Κίνας.

Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις, η συντριπτική συμμετοχή των εκθετών, των αγοραστών και των επισκεπτών μας αντανακλά την ανανεωμένη εμπιστοσύνη στον κλάδο.

Με ισχυρές συνεργασίες και απαράμιλλο αριθμό διεθνών εκθετών, συμπεριλαμβανομένων πολλών νεοφερμένων, η φετινή διοργάνωση σηματοδοτεί την επιστροφή στα προ-πανδημικά επίπεδα στην Κίνα».

Εκθέτες

Η ITB China συνεχίζει να ηγείται της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας, προβάλλοντας ολόκληρο το φάσμα του ταξιδιωτικού εμπορίου, που περιλαμβάνει τα ταξίδια αναψυχής, τα επαγγελματικά ταξίδια και την ταξιδιωτική τεχνολογία.

Ανάμεσα στα σημαντικότερα σημεία της φετινής έκθεσης είναι 11 νέοι προορισμοί στον εκθεσιακό χώρο, όπως το Αλμάτι, το Μπαχρέιν, το Μπουένος Άιρες, η Γεωργία, η Χαβάη, η Κορέα, το Μαρόκο, το Περού, η Ρουμανία, το Σαραβάκ και το Ουζμπεκιστάν.

Αξιοσημείωτοι νέοι εμπορικοί παίκτες που εντάσσονται στη σειρά είναι οι Artyzen Hospitality Group, CTG Travel, Egypt Air, Huawei και Mize.

Η ITB China 2024 θα καλωσορίσει μια ποικίλη σειρά εκθετών, που θα αγκαλιάζουν προμηθευτές τουρισμού από όλο τον κόσμο και διαφορετικές κατηγορίες. Θα εκπροσωπηθούν εταιρείες και οργανισμοί από την Ασία και την Ωκεανία (31%), την Ευρώπη (28%), την Κίνα (16%), τη Μέση Ανατολή (9%), την Αμερική (9%) και την Αφρική (7%).

Οι κατηγορίες που καλύπτουν ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της τουριστικής βιομηχανίας περιλαμβάνουν Tour Operators (40%), Διαμονή (22%), Εθνικούς & Περιφερειακούς Οργανισμούς Προώθησης Τουρισμού (17%), Travel Tech (6%), Μεταφορές (5%), Αξιοθέατα (3% ), και άλλα (8%).

Η συνεχής δέσμευση και συμμετοχή προορισμών όπως το Πεκίνο, η Καλιφόρνια, η Αίγυπτος, η Ευρώπη (η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων), Ελλάδα, Ιταλία, Ιορδανία, Μαλδίβες, Μαλαισία, Πορτογαλία, Κατάρ, Ισπανία, Σαουδική Αραβία, Τουρκία, μαζί με βασικούς εμπορικούς προμηθευτές όπως καθώς οι CTG TRAVEL, Expedia Group, Heytrip International, Jin Jiang International, Meliá Hotels International, Pan Pacific Hotels Group, Tongcheng Travel, Trip.com Group, Wyndham Hotels & Resorts και πολλά άλλα στην ITB China υπογραμμίζουν την εμπιστοσύνη τους στην εκδήλωση και την δυνατότητες της κινεζικής αγοράς.

Αγοραστές

Το Πρόγραμμα Φιλοξενούμενου Αγοραστή της ITB Κίνας διευκολύνει σημαντικές προ-προγραμματισμένες συναντήσεις B2B μεταξύ εκθετών και αγοραστών υψηλής ποιότητας.

Φέτος, η ITB China υποδέχεται πάνω από 1.000 αγοραστές που έχουν επιλεγεί, που αντιπροσωπεύει αύξηση 40% σε σύγκριση με το 2023.

Οι αγοραστές θα καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα της αλυσίδας εφοδιασμού της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με το 65% να επικεντρώνεται στα ταξίδια αναψυχής και το 35% στα MICE και τα εταιρικά ταξίδια.

Οι πόλεις κορυφαίας πηγής και οι επαρχίες εξερχόμενων αγοραστών περιλαμβάνουν τη Σαγκάη, το Πεκίνο, το Γκουανγκντόνγκ, το Σιτσουάν, το Jiangsu, το Shaanxi, το Zhejiang, το Fujian, το Liaoning, το Chongqing, το Hunan, το Shandong, το Guizhou, το Yunnan και την Tianjin.

Επιπλέον, το εναρκτήριο Πρόγραμμα Εισερχόμενων Αγοραστών ξεκίνησε ως απάντηση στην έντονη ζήτηση της αγοράς για κινεζικά προϊόντα από το εξωτερικό.

Θα συμμετάσχουν διεθνείς αγοραστές από κορυφαίες αγορές πηγών όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Αυστραλία, η Ιαπωνία, η Νοτιοανατολική Ασία και η Κορέα, με έντονο ενδιαφέρον για διάφορες κατηγορίες προϊόντων.

Οι κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που ενδιαφέρουν είναι Tour Operators / Travel Agencies, Accommodation, Business Travel / MICE, Luxury Travel, Travel Technology και Τουριστικοί Οργανισμοί / Ενώσεις.

Δικτύωση

Ως η κορυφαία έκθεση βιομηχανίας B2B, η ITB China χρησιμεύει ως καταλύτης για τους επαγγελματίες του κλάδου, ενθαρρύνοντας ουσιαστικές επιχειρηματικές ανταλλαγές και ευκαιρίες δικτύωσης.

Η φετινή εκδήλωση θα περιλαμβάνει διάφορες συνεδρίες δικτύωσης, όπως το Επίσημο Δείπνο έναρξης με το φετινό Partner Destination Maldives, το δημοφιλές Cruise Night με το Trip.com, το Beijing Night με το Beijing Municipal Culture and Tourism Bureau και το After-Show Sundowner με το TUI Blue .