Με τα ταξίδια αναψυχής να συνεχίζουν να αυξάνονται νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες και την ανθρώπινη επικοινωνία την περίοδο των διακοπών, με τα έσοδα των ξενοδοχειακών δωματίων να αυξάνονται κατά 30% συγκριτικά με το 2019 στα θέρετρα παγκοσμίως.

Η έρευνα της Hyatt Hotels Corporation διαπίστωσε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ανθρώπων που ταξιδεύουν με τις οικογένειές τους προτιμούν να μείνουν σε ξενοδοχείο ή θέρετρο παρά να νοικιάσουν ένα σπίτι, καθώς τα ξενοδοχεία προσφέρουν το εορταστικό πνεύμα με την εποχική διακόσμηση, το φαγητό και την εορταστική μουσική.

Τα στοιχεία έδειξαν επίσης ότι το 94% των ενηλίκων ηλικίας 45+ σχεδιάζει να ταξιδέψει τον Δεκέμβριο και το 58% τον Ιανουάριο, υποδεικνύοντας ότι η σύνδεση με αγαπημένα πρόσωπα είναι το επίκεντρο των ταξιδιωτών.

Ένα άλλο 61% των ερωτηθέντων σημείωσε ότι θα ήταν ενθουσιασμένο να πραγματοποιήσουν φέτος ένα ταξίδι ή μια εμπειρία όπως διακοπές, αεροπορικά εισιτήρια, ημέρα σπα, συνεδρία διαλογισμού ή ένα μάθημα μαγειρικής ως δώρο αντί για ένα παραδοσιακό δώρο.

Καθώς τα ταξίδια αναψυχής συνεχίζουν να αυξάνονται και πολλά σύνορα ανοίγουν πλέον σε όλο τον κόσμο, το 62% των ταξιδιωτών είπε ότι η περίοδος ταξιδιών το χειμώνα είναι μια εξαιρετική στιγμή για να επισκεφθούν έναν προορισμό, με μερικούς από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς να είναι η Ιαπωνία, ο Καναδάς και η Ιταλία. .

Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ταξιδιού που τους επιτρέπει να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πόντους, να προσφέρουν εκπτώσεις και να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες.

Ένα άλλο 51% είπε ότι εάν υπήρχε μια εντυπωσιακή προσφορά ενός προγράμματος ταξιδιωτικής επιβράβευσης, θα άλλαζαν τα σχέδιά τους ή θα έκαναν τα πάντα για να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν πόντους.

Τέλος, το 56% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι δεν αισθάνεται την εορταστική περίοδο χωρίς την παρουσία χιονιού.