Παρά το γεγονός ότι τα δύο τρίτα (68%) των επιβατών που ταλαιπωρούνται από τα ταξίδια που διακόπηκαν μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, οι περισσότεροι (83%) εξακολουθούν να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αεροπορικώς τους επόμενους έξι μήνες.

Αυτό αναφέρουν πρόσφατα δεδομένα από την εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας IBS Software.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2000 ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, προειδοποιεί ότι οι πάροχοι διακοπών έχουν μια ακόμη ευκαιρία να ανακάμψουν.

Εάν οι παραθεριστές αντιμετωπίσουν ξανά προβλήματα κατά τη διάρκεια των επερχόμενων ταξιδιών τους, περισσότεροι από τους μισούς (55%) θα αποφύγουν να κάνουν κράτηση με την ίδια αεροπορική εταιρεία στο μέλλον.

Όταν ρωτήθηκαν ποιον κατηγορούν για τις κακές εμπειρίες τους, το 50% είπε ότι ήταν λάθος των αεροπορικών εταιρειών όταν καθυστερούσαν οι πτήσεις, με μόλις το 13% να κατηγορεί το αεροδρόμιο.

Ωστόσο, όταν πρόκειται για χαμένες αποσκευές, το 42% λέει ότι είναι ευθύνη του αεροδρομίου και το 40% ρίχνει τις ευθύνες στην αεροπορική εταιρεία.

Οι καθυστερημένες πτήσεις ή οι χαμένες συνδέσεις ήταν το πιο κοινό εμπόδιο στις διακοπές, επηρεάζοντας πάνω από το ένα τρίτο όλων των επιβατών (35%).

Ακολούθησε η αναμονή σε ουρές μεγαλύτερες από τις κανονικές (31%) και οι ακυρωμένες πτήσεις (15%).

Οι χαμένες αποσκευές, που κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα των ειδήσεων το καλοκαίρι, επιβεβαιώνεται από την έρευνα ως μια σημαντική ενόχληση, καθώς πλήττει σχεδόν 1 στους 7 επιβάτες διακοπές τους τελευταίους 18 μήνες.

Παρά τη σαφή επιθυμία να ταξιδέψουν, οι επιβάτες δεν θα δεχτούν περισσότερη αναστάτωση χωρίς διαμαρτυρία. Εάν οι επιβάτες μάθουν ότι το ταξίδι τους πρόκειται να διακοπεί, το 53% θα παραπονεθεί στην αεροπορική εταιρεία και το 38% θα χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μεταδώσει την ενόχλησή του.