Τα σχέδιά της για τη δημιουργία περισσότερων από 35 πολυτελών ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο το 2023 αποκάλυψε η Marriott International.

Το ισχυρό χαρτοφυλάκιο πολυτελών επωνυμιών του ξενοδοχειακού κολοσσού περιλαμβάνει τα The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott και Bulgari Hotels & Resorts.

Η Marriott έχει επί του παρόντος περισσότερα από 200 πολυτελή ξενοδοχεία σε εξέλιξη, με τα φετινά εγκαίνια να περιλαμβάνουν μια σειρά από διεθνή ντεμπούτα και πολυαναμενόμενα ακίνητα σε μέρη όπως η Ιαπωνία, η Κένυα, το Μεξικό και η Σαουδική Αραβία, μεταξύ άλλων προορισμών.

Η επωνυμία Ritz-Carlton θα πρωτοστατήσει με δύο νέα ξενοδοχεία στη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου ακινήτου στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό με το The Ritz-Carlton, Portland, και το The Ritz-Carlton Paradise Valley, The Palmeraie στο Scottsdale της Αριζόνα.

Η μάρκα θα υποδεχθεί επίσης το Ritz-Carlton, στη Μελβούρνη και το The Ritz-Carlton, Fukuoka στην Ιαπωνία. Εν τω μεταξύ, το Ritz-Carlton Reserve θα επεκταθεί το επόμενο έτος με το Rissai Valley.

Το St. Regis θα γιορτάσει τα νέα εγκαίνια στη χερσόνησο Yucatan του Μεξικού (The St. Regis Kanai Resort), στο Σικάγο, στο Βελιγράδι και στη Σαουδική Αραβία, ενώ η αλυσίδα Marriott’s W Hotels αναμένει το ντεμπούτο της σε Πράγα, Βουδαπέστη, Εδιμβούργο, Σίδνεϊ, Μακάο και Μιλάνο.

Η EDITION Hotels θα αποκαλύψει τα πρώτα της ακίνητα στην Ιταλία, το Μεξικό και τη Νοτιοανατολική Ασία το επόμενο έτος, αυξάνοντας τα ξενοδοχεία της σε 21 συνολικά προορισμούς μέχρι το τέλος του 2023, με προγραμματισμένα εγκαίνια για Ρώμη, Riviera Maya στο Kanai, Τόκιο, Ginza, Σιγκαπούρη, Τζέντα και Ντόχα.

Η Luxury Collection θα προσθέσει νέα ακίνητα σε προορισμούς όπως η Τουρκία, τα Μπαρμπάντος, η Ιαπωνία, το Μεξικό και η Τιφλίδα της Γεωργίας, ενώ η μάρκα JW Marriott πρόκειται να επεκταθεί σε μέρη όπως η Μαδρίτη, το νησί Jeju της Νότιας Κορέας, το Ντάλας, το Xi’an, το Βερολίνο και η Κένυα. Υπενθυμίζεται ότι η Marriott διαθέτει σήμερα σχεδόν 500 πολυτελή ξενοδοχεία σε 68 χώρες σε όλο τον κόσμο.