To πλάνο της για το 2023 με τίτλο Travel Revival A Plan κυκλοφόρησε πρόσφατα η πλατφόρμα κρατήσεων ταξιδίων Trip.com, με στόχο την επανένωση των προορισμών με  τους Κινέζους ταξιδιώτες.

Η στρατηγική των τεσσάρων άκρων της πλατφόρμας δεσμεύει προορισμούς σε όλο τον κόσμο να συλλάβουν τη ζήτηση ταξιδιών από την τεράστια κινεζική ταξιδιωτική αγορά.

Το 2020, ο όμιλος Trip.com ξεκίνησε το πιλοτικό του σχέδιο Travel Revival V, επενδύοντας 1 δισεκατομμύριο RMB σε ένα ταμείο ανάκαμψης για να βοηθήσει τη βιομηχανία να αντιμετωπίσει τις πιέσεις της πανδημίας.

Στη σημερινή νέα επανάληψη της πρωτοβουλίας, ο Bo Sun, Executive Vice President και Chief Marketing Officer του Ομίλου Trip.com, σχολίασε: «Η κυκλοφορία του Travel Revival A Plan για το 2023 βασίζεται σε τρία χρόνια εμπειρίας που ανατρέπει τις αρνητικές τάσεις για να οδηγήσει την ανάπτυξη. Η εστίασή μας στην ανάκαμψη είναι να βοηθήσουμε τη βιομηχανία να αντιμετωπίσει βραχυπρόθεσμες δυσκολίες, ενώ οι ενισχυμένες προσπάθειες αναζωογόνησης θα προσπαθήσουν να αναδιαμορφώσουν τη βιομηχανία μετά την πανδημία, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για τη βιομηχανία και τους προορισμούς».

Για τους Κινέζους τουρίστες, υπήρξε μια τεράστια προσμονή για το πρώτο τους εξερχόμενο ταξίδι. Για αυτόν τον λόγο, η πλατφόρμα Ctrip συνεργάζεται με προορισμούς στο στάδιο της προετοιμασίας, χρησιμοποιώντας τους υψηλής ποιότητας, ολοκληρωμένους πόρους της αλυσίδας εφοδιασμού της πλατφόρμας για να δημιουργήσει μια πλήρη σειρά προϊόντων εμπειρίας «επανένωσης». Η προσφορά της Ctrip καλύπτει την επιθυμία των Κινέζων ταξιδιωτών για γραφικές τοποθεσίες, διασκέδαση και γαστρονομικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς ολοκληρωμένης κάλυψης πολιτιστικών και ιστορικών δραστηριοτήτων.