Το εκτεταμένο lockdown για τον COVID-19 άλλαξε την ταξιδιωτική βιομηχανία —και τον τρόπο ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων. Αλλά τώρα που η πανδημία φαίνεται να έχει τεθεί υπό έλεγχο, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αναδυθούν από τις στάχτες με νέες ιδέες για να προσελκύσουν πελάτες και το metaverse φαίνεται σαν ένα συναρπαστικό θέμα για εξερεύνηση.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η δημοφιλής ταξιδιωτική πύλη Booking.com σε περισσότερους από 24.000 ανθρώπους σε 32 χώρες, ένας σημαντικός αριθμός χρηστών απάντησε ότι το metaverse θα μπορούσε να τους βοηθήσει να καθορίσουν τον ταξιδιωτικό προορισμό τους.

Επόμενος προορισμός διακοπών: The Metaverse

Η έρευνα δείχνει σημαντικό ενδιαφέρον μεταξύ των ταξιδιωτών να βιώνουν ουσιαστικά προορισμούς ενώ επιλέγουν ένα μέρος για να περάσουν τις διακοπές τους. Οι πιο διατεθειμένοι ταξιδιώτες να βιώσουν εικονικά ταξίδια στο metaverse είναι αυτοί της  γενιάς Generation Z (45%) και των Millennials (43%). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες ισχυρίστηκαν ότι η εικονική πραγματικότητα είναι ένα βιώσιμο εργαλείο κατά την επιλογή ενός καλού ταξιδιωτικού προορισμού.

Η Booking.com λέει επίσης ότι 4.574 ερωτηθέντες ήταν πρόθυμοι να ταξιδέψουν σε νέα μέρη μόνο αφού τα είχαν βιώσει στο μετασύμπαν. Επίσης, το 35% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να περάσουν αρκετές ημέρες στο μετασύμπαν για να αποκτήσουν μια οπτική για το περιβάλλον και τα μέρη που μπορεί να τραβήξουν την προσοχή τους.

Σύμφωνα με την Booking.com, οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και blockchain θα επιτρέψουν στους χρήστες να βιώσουν οτιδήποτε, από μια ηλιόλουστη παραλία μέχρι την έρημο, χωρίς να βρίσκονται φυσικά στο χώρο. Ωστόσο, το 60% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να πιστεύει ότι η εμπειρία που προσφέρει το metaverse και άλλες εικονικές τεχνολογίες δεν συγκρίνεται με την πραγματική παρουσία εκεί.

Το μέλλον του Διαδικτύου

Το μετασύμπαν είναι μια έννοια που δημιουργήθηκε για να περιγράψει ένα επίμονο διαδικτυακό τρισδιάστατο σύμπαν που συνδυάζει πολλαπλούς εικονικούς χώρους. Είναι σαν ένα φουτουριστικό όραμα του Διαδικτύου όπου οι χρήστες εργάζονται, συναντιούνται, παίζουν και κοινωνικοποιούνται μαζί σε μια εναλλακτική πραγματικότητα.

Τα βιντεοπαιχνίδια προσφέρουν την πλησιέστερη εμπειρία μετασύνδεσης που υπάρχει. οι προγραμματιστές έχουν ξεπεράσει τα όρια του τι είναι ένα παιχνίδι οργανώνοντας εκδηλώσεις εντός του παιχνιδιού και σχεδιάζοντας εικονικές οικονομίες. Έχοντας αυτό κατά νου, το μετασύμπαν είναι ένα εικονικό περιβάλλον που επιχειρεί να αντιγράψει τον πραγματικό κόσμο σε μια ψηφιακή βάση.