Τις τελευταίες τάσεις που θα επικρατήσουν στα ταξίδια το 2023 αποκαλύπτει ο ταξιδιωτικός πάροχος Black Tomato, αναφέροντας ότι αυτές δεν αφορούν απλώς τον εντοπισμό των προορισμών που θα εξερευνηθούν τους επόμενους μήνες, αλλά τους τρόπους με τους οποίους θα τους απορροφήσουμε και θα τους βιώσουμε. Έχει να κάνει με το «πώς» και όχι το «που».

Storification

Στην κορυφή της λίστας  των τάσεων της Black Tomato είναι το “storification”, η οποία εστιάζει στα ταξίδια που αγκαλιάζουν χαρακτήρες και αφηγήσεις από φανταστικούς κόσμους, από ταινίες έως μυθιστορήματα. Το ενδιαφέρον της Black Tomato έχει αυξηθεί κατά 30% για τα ταξίδια που βασίζονται στην αφήγηση, τα οποία περιλαμβάνουν τα δρομολόγια Take Me on a Story για νεότερες οικογένειες, όπου τα ταξίδια εμπνέονται από χαρακτήρες παιδικών ιστοριών.

Οικογενειακές περιπέτειες

Παράλληλα, οι οικογενειακές περιπέτειες θα γίνουν «πολύ πιο τολμηρές» για οικογένειες με εφήβους και πιο ώριμα παιδιά. Στα τέλη του 2021 η Black Tomato κυκλοφόρησε την καθηλωτική της εκπαιδευτική υπηρεσία Field Trip για οικογένειες και το 2023 θα προσφέρει ένα νέο αρχαιολογικό ταξίδι με ελικόπτερο τύπου Tomb Raider, όπου οι οικογένειες θα μπορούν να αγκαλιάσουν την εσωτερική τους Lara Croft καθώς εξερευνούν τα ερείπια των Μάγια στη Γουατεμάλα.

Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης «μια έντονη αύξηση» στα ταξίδια μικρών ομάδων μεταξύ φίλων για το 2023. Η Black Tomato σημείωσε αύξηση 56% στις πωλήσεις για ομαδικά ταξίδια το 2022 σε σύγκριση με το 2021, που περιλάμβανε πολλές οικογένειες που ταξίδευαν μαζί. Το μέσο μέγεθος των μικρών ομάδων αυξήθηκε επίσης την ίδια περίοδο, από εννέα άτομα σε 14.

Ταξίδια lisness

Η Black Tomato επινόησε επίσης τον όρο «lisness» για το 2023. Το αντίστροφο του παλιού τρόπου – το να κάνεις μια ή δύο μέρες χαλάρωσης σε ένα επαγγελματικό ταξίδι – πρόκειται για τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού αναψυχής και τη δημιουργία χρόνου για να δουλειά. Οπουδήποτε, οποτεδήποτε.