Στον επαγγελματικό κλάδο της ροής παιχνιδιών, υπάρχουν αρκετά μεγάλα ονόματα με εκατομμύρια ακόλουθους, που κερδίζουν εκατομμύρια δολάρια μέσω συνδρομών, διαφημίσεων και χορηγιών επωνυμίας. Μερικοί από αυτούς τους παίκτες κατάφεραν να βγάλουν μερικά εκατομμύρια πριν καν κλείσουν τα 20. Ωστόσο, τα κέρδη τους αναμένεται να εκτιναχθούν ακόμη υψηλότερα φέτος.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το SportsLens.com, οι επαγγελματίες streamers παιχνιδιών αναμένεται να κερδίσουν περισσότερα από 100 εκατ. δολάρια το 2023, ή 22% περισσότερα από πέρυσι.

Η μεγαλύτερη ετήσια αύξηση εσόδων μέχρι στιγμής

Η βιομηχανία της παρακολούθησης άλλων ανθρώπων να παίζουν βιντεοπαιχνίδια συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα. Το 2020, όταν οι κανόνες lockdown και οι περιορισμοί COVID-19 έκαναν τις ζωντανές μεταδόσεις ακόμα πιο ελκυστικές για εκατομμύρια ανθρώπους, το Twitch, το YouTube Gaming Live και το Facebook Gaming έφτασαν τις 28,7 δισεκατομμύρια ώρες παρακολούθησης, 81% περισσότερες από ό,τι πριν από την πανδημία. Το 2021 σημειώθηκε αύξηση 21%, με 34,6 δισεκατομμύρια ώρες παρακολούθησης στις τρεις πλατφόρμες ροής.

Η αυξανόμενη ζήτηση για περιεχόμενο ροής βιντεοπαιχνιδιών, ως βασικό μέρος της εμπειρίας gaming για πολλούς, οδήγησε στην εντυπωσιακή αύξηση των εσόδων από τη ροή παιχνιδιών. Σύμφωνα με έρευνα της Statista, οι επαγγελματίες παίκτες eSports και οι υπογεγραμμένοι streamers κέρδισαν περίπου 51 εκατομμύρια δολάρια το 2019. Αυτός ο αριθμός αυξήθηκε κατά περισσότερο από 50% τα επόμενα δύο χρόνια, αυξάνοντας στα 78,4 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Πέρυσι ήταν 87,3 εκατομμύρια δολάρια στα έσοδα από επαγγελματικό streaming παιχνιδιών, 11% περισσότερα από ένα χρόνο πριν.

Ωστόσο, το 2023 αναμένεται να σημειώσει την υψηλότερη ετήσια αύξηση εσόδων, με τα έσοδα ροής να αναμένεται να αυξηθούν κατά 22,3% στα 106,9 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Τα επόμενα χρόνια αναμένεται να σημειώσουν εξίσου εντυπωσιακή ανάπτυξη. Η Statista αναμένει ότι τα έσοδα ροής θα αυξηθούν κατά άλλο 18% στα 126 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2024. Μέχρι το 2025, ολόκληρη η βιομηχανία πρόκειται να φτάσει σε όγκο αγοράς σχεδόν 145 εκατομμυρίων USD.

Περισσότεροι από 580 εκατ. άνθρωποι θα παρακολουθήσουν περιεχόμενο ροής παιχνιδιών το 2023

Τα στοιχεία της Statista δείχνουν ότι πάνω από το 30% των παγκόσμιων εσόδων από επαγγελματικό streaming παιχνιδιών προέρχονται από την Κίνα. Η μεγαλύτερη αγορά ροής στον κόσμο αναμένεται να φτάσει σε όγκο 32,1 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ φέτος, από 25 εκατομμύρια δολάρια πριν από ένα χρόνο.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με 14,8 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα και μερίδιο αγοράς 13%. Ακολουθούν το Μεξικό, ο Καναδάς και η Ινδία, με έσοδα 9,5 εκατομμυρίων δολαρίων, 4,5 εκατομμυρίων και 4,3 εκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα από ροή παιχνιδιών, αντίστοιχα.