Το 60% των Αμερικανών αναφέρει ότι είναι πιο πιθανό να μείνει σε ξενοδοχεία φέτος από ό,τι το 2022. Παράλληλα, τα ξενοδοχεία είναι η κορυφαία επιλογή διαμονής μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους και για αναψυχή τους επόμενους τρεις μήνες.
Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα από νέα έρευνα για τον εθνικό δείκτη κρατήσεων ξενοδοχείων που ανατέθηκε από την American Hotel & Lodging Association (AHLA) και διεξήχθη από τη Morning Consult.
Ειδικότερα, το 52% των ενηλίκων θα επέλεγε να μείνει σε ξενοδοχεία εάν ταξίδευαν για αναψυχή τους επόμενους τρεις μήνες, ενώ το 76% των πιθανών επιχειρηματιών θα ήταν πιο πιθανό να μείνουν σε ξενοδοχείο εάν ταξιδεύουν για δουλειά κατά το ίδιο χρονικό διάστημα.
Οι απαντήσεις της έρευνας από επαγγελματίες ταξιδιώτες δείχνουν ότι σχεδόν το 70% των εργοδοτών τους είτε έχουν επιστρέψει στην κανονική κατάσταση πριν από την πανδημία είτε έχουν αυξήσει τα επαγγελματικά ταξίδια. Αυτά είναι καλά νέα για τους ξενοδόχους, καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια είναι μια από τις κύριες πηγές εσόδων των ξενοδοχείων.
- Το 51% των επαγγελματιών ταξιδιωτών λέει ότι το ποσοστό των εργαζομένων που αναμένεται ή ενθαρρύνονται να ταξιδέψουν για δουλειά είναι πλέον το ίδιο με πριν από την πανδημία, ενώ ένα άλλο 20% λέει ότι είναι περισσότερο από πριν.
- Το 53% των επαγγελματιών ταξιδιωτών λέει ότι η μέση διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδιών είναι πλέον ίδια με πριν από την πανδημία, ενώ ένα άλλο 20% λέει ότι είναι μεγαλύτερη από πριν.
- Το 52% των επαγγελματιών ταξιδιωτών δηλώνει ότι ο αριθμός των επαγγελματικών ταξιδιών που αναμένονται ή υποστηρίζονται από τον εργοδότη τους είναι πλέον ο ίδιος όπως πριν από την πανδημία, ενώ ένα άλλο 20% δηλώνει ότι είναι περισσότερο από πριν.
- Το 52% των επαγγελματιών ταξιδιωτών λέει ότι το ποσό των δαπανών που θα καλύψει ο εργοδότης τους για επαγγελματικά ταξίδια είναι πλέον το ίδιο με πριν από την πανδημία, ενώ ένα άλλο 18% λέει ότι είναι περισσότερο από πριν.
- Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, ο δείκτης κρατήσεων ξενοδοχείων (ΗΒΙ) της AHLA για τους επόμενους τρεις μήνες είναι 7,1 ή πολύ καλός. Ο HBI είναι μια σύνθετη βαθμολογία που μετράει τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Η βαθμολογία των δέκα μονάδων βασίζεται στον σταθμισμένο μέσο όρο της πιθανότητας ταξιδιού των ερωτηθέντων στην έρευνα τους επόμενους τρεις μήνες (50%), της οικονομικής ασφάλειας του νοικοκυριού που αναφέρουν οι ίδιοι (30%) και της προτίμησης διαμονής σε ξενοδοχεία για ταξίδια (20% ).
- Τα ξενοδοχεία είναι η κορυφαία επιλογή καταλυμάτων για όσους σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μια νύχτα για τις επερχόμενες διακοπές Ημέρα Martin Luther King Jr. (47%), Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (54%) και Ημέρα του Προέδρου (42%).
- Το 48% των επαγγελματιών ταξιδιωτών έχει παρατείνει ένα επαγγελματικό ταξίδι το τελευταίο έτος για λόγους αναψυχής και το 84% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους ενδιαφέρεται για τη διασκέδαση.
- Το 60% των ενηλίκων είναι πιθανό να κάνει περισσότερα ταξίδια διακοπών/αναψυχής το 2023 έναντι του 2022.
- Το 45% των επαγγελματιών ταξιδιωτών είναι πιθανό να κάνει περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια το 2023 έναντι του 2022.