Οι ταξιδιώτες περνούν όλο και περισσότερο χρόνο στα αεροδρόμια και ως εκ τούτου στα σαλόνια των αεροπορικών εταιρειών.

Για το λόγο αυτό δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αεροπορικοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο να κάνουν αυτές τις ώρες στο αεροδρόμιο όσο το δυνατόν πιο άνετες και παραγωγικές (ή, εναλλακτικά, διασκεδαστικές).

Περισσότεροι από τους μισούς (57%) των συχνών επιβατών που ερωτήθηκαν για τη νέα Έρευνα Εμπειρίας στους χώρους αναμονής των αεροδρομίων της Airport Dimensions ανέφεραν ότι επισκέφτηκαν το σαλόνι του αεροδρομίου κάποια στιγμή στο ταξίδι τους.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι η ζήτηση των καταναλωτών για πρόσβαση σε ιδιωτικά σαλόνια αυξάνεται, όπως και η ζήτηση για βελτιωμένες εμπειρίες λιανικής που θα συνοδεύουν τον χρόνο που αφιερώνουν στην απόλαυση αυτών των αποκλειστικών χώρων.

Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι η έρευνα της Airport Dimensions αποκάλυψε ότι, ενώ τα σαλόνια ήταν κάποτε κατά κύριο λόγο ο τομέας των επαγγελματιών ταξιδιωτών, οι επιβάτες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο αυτούς τους premium χώρους καθαρά για διασκέδαση.

  • Πάνω από τους μισούς (56%) των συμμετεχόντων ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν σαλόνια για πρόσβαση στις πιο παραδοσιακές επιχειρηματικές εγκαταστάσεις.
  • Περισσότερα από τα τρία τέταρτα (78%) δήλωσαν ότι επισκέπτονται αυτούς τους χώρους για επιλογές φαγητού.
  • Το 68% είπε ότι πήγαν για να κάνουν χρήση των ανέσεων αναψυχής.

Η μελέτη ανακάλυψε ότι το ένα τέταρτο (25%) των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν χώρους σαλονιού το κάνουν λόγω της κατηγορίας καμπίνας τους, ενώ σχεδόν το ένα πέμπτο (19%) μπορούν να απολαμβάνουν τα lounge ως μέρος προγραμμάτων αφοσίωσης όπως το Priority Pass. Το ίδιο ποσοστό (19%) το κάνει μέσω της ιδιότητας μέλους της ελίτ σε αεροπορικές εταιρείες και το 18% πληρώνει εξ ολοκλήρου για την είσοδο.

Τι ισχύει για τη ζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών

Η έρευνα καταναλωτών αποκάλυψε επίσης τις επικρατούσες τάσεις όσον αφορά στη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες κατά την επίσκεψη σε σαλόνια αεροδρομίων.

Το κύριο μέλημα των ταξιδιωτών (83%) ήταν η πρόσβαση στις πληροφορίες πτήσης, ενώ το 80% επισήμανε τη δυνατότητα παραγγελίας τροφίμων και ποτών μέσω Διαδικτύου ως προτεραιότητα.

Το 72% έδωσε προτεραιότητα στη δυνατότητα ψηφιακής κράτησης ανέσεων lounge.

Επιπλέον, σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των ερωτηθέντων τόνισαν τη σημασία της δυνατότητας πρόσβασης σε λιανοπωλητές αεροδρομίων στο διαδίκτυο ενώ βρίσκονται στο σαλόνι, ενώ μόνο το 12% δεν θεώρησαν ότι αυτή η πτυχή ήταν σημαντική για αυτούς.

Αποδεικνύεται ότι οι επισκέπτες του σαλονιού είναι επίσης όλο και πιο έτοιμοι και πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια βελτιωμένη εμπειρία αεροδρομίου, με τους συμμετέχοντες στην έρευνα να λένε ότι θα χαρούν να ξοδέψουν επιπλέον σε επιλογές φαγητού και ποτών υψηλής ποιότητας.

Περισσότεροι από τους μισούς (56%) δήλωσαν επίσης ότι ευχαρίστως θα ξόδευαν περισσότερα για περιποίηση, προσωπική φροντίδα και υπηρεσίες σπα στο σαλόνι για να ενισχύσουν την εμπειρία τους στο αεροδρόμιο.