Τους διαδικτυακούς παρόχους φιλοξενίας με τα υψηλότερα έσοδα από κρατήσεις στα ξενοδοχεία το 2022, αποκαλύπτει η STAAH (εταιρεία ξενοδοχειακής τεχνολογίας).
Οι σημαντικότεροι παίκτες Booking.com, Agoda και Traveloka βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας στις θέσεις 1, 2 και 3 αντίστοιχα.
Βγαίνοντας από την πανδημία, η Booking.com διατήρησε τη θέση της στα 10 κορυφαία κανάλια online κρατήσεων για ξενοδόχους σε όλες τις περιοχές.
Η Airbnb συνεχίζει να αποδίδει ως δημοφιλής επιλογή καθώς πιο παραδοσιακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις υιοθετούν το κανάλι τα τελευταία χρόνια, υποδηλώνοντας τη συνεχή σύγκλιση των βιομηχανιών ξενοδοχείων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων.
Κρατήσεις σε περιφερειακό επίπεδο
Σε περιφερειακό επίπεδο, η Booking.com και οι απευθείας κρατήσεις μέσω STAAH ήταν στις πρώτες θέσεις για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, ακολουθούμενη από την Expedia. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το GoMMT συνεχίζει να διατηρεί την κορυφή στην Ινδία, με την Booking.com και την Agoda στις θέσεις δύο και τρία.
Η συνάφεια των περιφερειακών διαδικτυακών καναλιών στις κρατήσεις είναι σαφώς ορατή, ιδιαίτερα σε χώρες με μειωμένα διεθνή ταξίδια τα τελευταία χρόνια. Τα Traveloka, Tiket και MG Holidays συγκαταλέγονται στα 10 κορυφαία κανάλια της Μαλαισίας με το Ctrip και το Hotelbeds να κατατάσσονται στην κορυφαία λίστα στις Φιλιππίνες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, μαζί με την Booking.com, η Agoda, η Expedia και η Airbnb και το Mr & Mrs Smith ήταν δημοφιλείς πλατφόρμες κρατήσεων.
Η παρουσία χονδρεμπόρων, όπως κορυφαία bedbank hotelbeds στα 10 κορυφαία κανάλια δείχνει τη σημασία αυτών των καναλιών στο μείγμα διανομής ενός ακινήτου.
Περισσότερες απευθείας κρατήσεις
Τα δεδομένα της STAAH δείχνουν επίσης ότι τα ξενοδοχεία προσελκύονται περισσότερο από απευθείας κρατήσεις. Ένας αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών κάνει τους ιστότοπους τους μέρος των κρατήσεων τους.