Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago βοηθά τους ξενοδόχους να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης. Δείχνει τρεις τρόπους βελτίωσης της εμφάνισης του προφίλ του ξενοδοχείου τους στην πλατφόρμα της.

Στόχος είναι να πείσουν οι ξενοδόχοι πιθανούς πελάτες τους να κάνουν απευθείας κράτηση σε αυτούς.

3 τρόποι για να βελτιώσετε το προφίλ του ξενοδοχείου σας στην Trivago

1. Κάντε τις σωστές επιλογές για τους ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες αφιερώνουν χρόνο στην Trivago κάνοντας περιήγηση σε προφίλ ξενοδοχείων με λεπτομερείς πληροφορίες. Αλλά χρησιμοποιούν και το σύστημα φίλτρων της, για να βρίσκουν τα ξενοδοχεία με τις παροχές και τις υπηρεσίες που αναζητούν σε καταλύματα.

Όταν υποδείξετε όλες τις παροχές που προσφέρετε, αυτές θα εμφανίζονται ως επισημασμένα εικονίδια, τα οποία οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν αμέσως στο προφίλ.

Προσφέρετε ασύρματο internet τόσο στο λόμπι όσο και στα δωμάτια; Είναι δωρεάν ή υπάρχει χρέωση; Προσφέρετε χώρο στάθμευσης; Είναι δωρεάν ή χρεώνετε για τη χρήση του; Οι ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση, πρέπει να το γνωρίζουν.

2. Δείξτε το κατάλυμα σας στα καλύτερα του

Το 90% των πληροφοριών που αποστέλλονται στον εγκέφαλό μας είναι οπτικές. Συνεπώς δεν είναι παράξενο που οι εικόνες έχουν τόσο μεγάλη επίδραση σε εμάς.

Προκειμένου να αποκτήσουν οι ταξιδιώτες της Trivago την ευκαιρία να οπτικοποιήσουν μια αξέχαστη διαμονή σε εσάς, η βιβλιοθήκη εικόνων στις Λεπτομέρειες καταλύματος πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 17 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας.
Σε αυτές πρέπει να εμφανίζονται τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι του καταλύματος σας στα καλύτερα τους. Εξάλλου, οι φωτογραφίες πουλάνε.

Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες είναι:

  • Ευκρινείς και σαφείς. Αποφύγετε στοιχεία που ίσως αποσπάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών.
  • Μεγάλης ανάλυσης. Μην χρησιμοποιείται χαμηλές αναλύσεις που θα θαμπώσουν τις φωτογραφίες σας. Τα 2.000 pixel είναι ιδανική ρύθμιση.
  • Καλά φωτισμένες και εστιασμένες. Αποφύγετε τη φωτογράφιση σκοτεινών χώρων και υπό παράξενες γωνίες.

Αν κάνατε ανακαινίσεις ή/και αναβαθμίσατε δωμάτια και κοινόχρηστους χώρους κατά τη διάρκεια των μηνών που τα ταξίδια είχαν σταματήσει, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ανεβάσετε στο προφίλ Trivago νέες φωτογραφίες της δουλειάς σας.

3. Αποδείξτε στους ταξιδιώτες ότι είστε η ιδανική επιλογή για αυτούς

Κανείς δεν μπορεί να περιγράψει το ξενοδοχείο σας καλύτερα από εσάς. Συνεπώς, εκμεταλλευτείτε τον χώρο στο προφίλ σας για να προσθέσετε μια υπέροχη περιγραφή στις λεπτομέρειες καταλύματος.

Αυτό που πρέπει να αποφύγετε είναι η αντιγραφή (έστω και με μικρή επεξεργασία) μιας περιγραφής που ήδη υπάρχει στην ιστοσελίδα σας ή σε ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών, για χρήση στην Trivago.

Η αιτία είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης, όπως το Google, δεν θέλουν να εμφανίζουν στους χρήστες αποτελέσματα με διπλότυπο περιεχόμενο.

Ο στόχος σας είναι να παράσχετε στις μηχανές αναζήτησης (και στους ταξιδιώτες) μοναδικό περιεχόμενο και μοναδικές τιμές.

Με λίγα λόγια, η περιγραφή σας στην Trivago δεν πρέπει να υπάρχει αλλού στο ίντερνετ.

Για να πετύχετε αυτήν τη μοναδικότητα, πρέπει να γίνετε ταξιδιωτικός συγγραφέας κατά τη δημιουργία της περιγραφής για το προφίλ σας στην trivago.

Για ιδέες σχετικά με τη δομή της περιγραφής σας, χρησιμοποιήστε τα ακόλουθα ως οδηγό:

  • Περιγράψτε τα γενικά χαρακτηριστικά του καταλύματος σας. Για παράδειγμα τύπος κτιρίου, τοποθεσία, κατάταξη με αστέρια.
  • Αναφέρετε τους τύπους δωματίων και μόνο μερικές παροχές. Όπως κλιματισμός, τηλεόραση επίπεδης οθόνης, χρηματοκιβώτιο, τζακούζι.
  • Αναφερθείτε στα κύρια χαρακτηριστικά του καταλύματος σας. Π.χ., πισίνα, γυμναστήριο, σάουνα, αίθουσα ευεξίας.
  • Αναφέρετε αν υπάρχει εστιατόριο ή/και μπαρ στον χώρο του καταλύματος. Καθώς και προτεινόμενες επιλογές για γεύματα σε κοντινή απόσταση. Οι συμβουλές για φαγητό σε πακέτο και διανομή φαγητού μπορούν επίσης να είναι χρήσιμες.
  • Αναφέρετε τα αξιοθέατα και τα σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, όπως μουσεία, δρόμοι με εμπορικά καταστήματα και τοποθεσίες για εκδρομή).

Όταν προσθέσετε τη μοναδική περιγραφή σας στην Trivago, βεβαιωθείτε ότι είναι διαθέσιμη.