Επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ σχεδιάζει για τα επόμενα δύο-τρία χρόνια στη Θεσσαλονίκη η εφαρμογή για ταξί BEAT.

H εταιρεία έχει στόχο -σε πλήρη ανάπτυξη- να δημιουργήσει νέες δυνατότητες στις μετακινήσεις χιλιάδων Θεσσαλονικέων.

Οι επίσημες ανακοινώσεις για τον νέο “κρίκο” στο δίκτυο των πόλεων που εξυπηρετεί η BEAT (εκτός από την Αθήνα είναι διαθέσιμη σε πόλεις του Περού, της Χιλής, της Κολομβίας και του Μεξικού) αναμένονται εντός του Σαββατοκύριακου ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Η BEAT, που ιδρύθηκε το 2011 και είναι μέρος του FREE NOW Group, της κοινοπραξίας των BMW και Daimler για την αστική κινητικότητα, σχεδιάζει να κατευθύνει τα 3 εκατ. ευρώ σε προσλήψεις και κίνητρα για οδηγούς και επιβάτες, ώστε να “απαντά” στοχευμένα στις ανάγκες των Θεσσαλονικέων.

Στόχος της εταιρείας είναι, «να δώσει διέξοδο για αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης στην πόλη για τους πολίτες με ξεκάθαρες χρεώσεις, ασφάλεια, συνέπεια και επαγγελματισμό», δίνοντας στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του «με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς έξτρα χρέωση ραντεβού, να επιλέγουν τον οδηγό τους και να έχουν διαθέσιμα όλα τα στοιχεία του».