Η εμπειρία του επισκέπτη θα είναι η κυρίαρχη τάση και τα επόμενα χρόνια στον κλάδο της φιλοξενίας και τα ξενοδοχεία δεν θα είναι απλά ένα μέρος για ύπνο.

Η βιομηχανία καταλυμάτων θα πρέπει να προσαρμοστεί και να επικεντρωθεί περισσότερο στους φιλοξενούμενους, επισημαίνουν οι σπεσιαλίστες και ιδιαίτερα αν θέλουν επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Στο βάθος χρόνου, σύμφωνα με τους ειδικούς θα συνεχίσουμε να βλέπουμε περισσότερη εστίαση στον επισκέπτη και η κίνηση στα ξενοδοχεία θα είναι αλληλένδετη με την ευρύτερη κοινότητα.

Τι θα πρέπει να κάνετε για να έχετε επαναλαμβανόμενες κρατήσεις

1. Πιο ανθρώπινη φιλοξενία

Έχουμε αρχίσει να βλέπουμε αυτήν την τάση να εφαρμόζεται σε ολόκληρο τον κλάδο.
Τα ξενοδοχεία ακολουθώντας την Airbnb προσφέρουν περιηγήσεις και εμπειρίες εκτός από την κράτηση δωματίου.
Η βιομηχανία θα πρέπει να επαναπροσανατολιστεί στο ανθρώπινο στοιχείο, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει να παρέχει μια ενισχυμένη εμπειρία φιλοξενίας, πέρα ​​από ένα μέρος για ύπνο.

2. Ξενοδοχεία, τοπικός κόμβος

Με τη δημοτικότητα της «ζωντανής τοπικής εκστρατείας» της Airbnb, τα ξενοδοχεία κατανόησαν ότι πρέπει εφαρμόσουν μοναδικές, τοπικές εμπειρίες.
Είτε πρόκειται για φαγητό, ανέσεις, είτε για είδη δωματίων, τα ξενοδοχεία έχουν κάνει μια κίνηση για να προσφέρουν στους επισκέπτες πιο τοπικές εμπειρίες.
Οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων θα πρέπει να συνεργαστούν με τοπικούς παρόχους δραστηριοτήτων προκειμένου να βελτιώσουν τη διαμονή του επισκέπτη.

3. Τα δεδομένα είναι σημαντικά

Η γνώση είναι δύναμη και τα δεδομένα βοηθούν στις αποφάσεις σας.
Αν διαθέτετε όλα τα στοιχεία, είστε σε καλύτερη θέση να κάνετε έξυπνες επιχειρηματικές κινήσεις, από την εξατομίκευση επισκεπτών έως τον προγραμματισμό πόρων.
Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα του περασμένου έτους και σχεδιάστε ανάλογα, ώστε η επιχείρησή σας να λειτουργεί πάντα αποτελεσματικά.