Σύνταξη: tourismtoday.gr

Για την αύξηση της ζήτησης στο ξενοδοχείο, θα πρέπει να υπάρχουν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προσέγγιση του ταξιδιώτη σε κάθε στάδιο της διαδικασίας κράτησης. Πώς θα γίνει αυτό;
Την απάντηση δίνει η Expedia που αποκαλύπτει τρεις στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ξενοδοχεία για να προσελκύσουν ταξιδιώτες.

Ενισχύστε τις κρατήσεις από επαγγελματίες ταξιδιώτες

Η ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται και αυτοί οι ταξιδιώτες ανυπομονούν να επιστρέψουν στο δρόμο, να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις του κλάδου, να συναντηθούν με πελάτες και να πραγματοποιήσουν επιτόπιες επισκέψεις.

Με τη δυνατότητα βελτιώσεων προσφορών, τα ξενοδοχεία μπορούν να συλλάβουν τη ζήτηση από συγκεκριμένους τύπους ταξιδιωτών, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους.

Προσεγγίζοντας αυτό το κοινό-στόχο με μια χορηγούμενη καταχώριση στη διαδρομή κράτησης, τα ξενοδοχεία μπορούν να αυξήσουν την πληρότητα και να γεμίσουν τα δωμάτια στα μέσα της εβδομάδας με επαγγελματίες ταξιδιώτες.

Τραβήξτε το ενδιαφέρον από διεθνείς ταξιδιώτες

Οι άνθρωποι σχεδιάζουν ήδη διεθνή ταξίδια για την επόμενη χρονιά. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για τους ξενοδόχους να σκεφτούν τα σχέδια καμπάνιας διαφημίσεων και μάρκετινγκ για το 2023.
Με τον ίδιο τρόπο που οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν την ικανότητα βελτίωσης των προσφορών για να επικεντρωθούν σε επαγγελματίες ταξιδιώτες, μπορούν επίσης να στοχεύσουν και σε διεθνείς ταξιδιώτες.

Χρησιμοποιώντας τη βελτίωση προσφοράς διεθνών ταξιδιωτών, τα ξενοδοχεία μπορούν να κάνουν την καταχώρισή τους πιο ορατή σε ταξιδιώτες που θέλουν να αποδράσουν περισσότερο από το σπίτι τους και κατ’ επέκταση, είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για μεγαλύτερη διαμονή.

Ένας άλλος τρόπος προσέγγισης και αλληλεπίδρασης με διεθνείς ταξιδιώτες είναι η γλώσσα, που επιτρέπει στα ξενοδοχεία να προσαρμόζουν τα μηνύματα τους σε διαφορετικές γλώσσες.
Αλληλεπιδρώντας με ταξιδιώτες στην δική τους γλώσσα, τα ξενοδοχεία μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό σε μια πολυσύχναστη αγορά, διευρύνοντας περαιτέρω την εμβέλεια τους.

Μεγιστοποιήστε την προσέγγιση σας με πλήρης διοχέτευση

Προσεγγίστε ταξιδιώτες που αναζητούν την επόμενη διαμονή τους στην περιοχή σας.
Τοποθετήστε διαφημίσεις σε περιοχές πολύ ορατές σε ταξιδιώτες που δεν έχουν αποφασίσει για τον προορισμό τους ή αναζητούν μια κοντινή τοποθεσία.

Επιλέξτε να συμμετέχετε σε καμπάνια συνεργασίας. Οι καμπάνιες μάρκετινγκ Co-op συνδέουν συμπληρωματικούς προορισμούς, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και πολλά άλλα για να συνεργαστούν από κοινού με τους ταξιδιώτες και να αυξήσουν τη ζήτηση.

Τα ξενοδοχεία μπορούν επίσης να αυξήσουν την προβολή στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Καθώς πολλοί ταξιδιώτες επιθυμούν να ταξιδέψουν ξανά για επαγγελματικούς λόγους και για αναψυχή, οι ολοκληρωμένες στρατηγικές ψηφιακής διαφήμισης θα τους προσελκύσουν.

Οι διαφημίσεις δίνουν τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προβάλλουν τις μοναδικές λειτουργίες τους και να αναδεικνύουν τις εμπειρίες των ταξιδιωτών.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε περισσότερη προσοχή σε συγκεκριμένες ανέσεις, εποχιακές προσφορές ή επερχόμενες εκδηλώσεις στην περιοχή.